  • 161. Data: 2020-12-09 15:28:40
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Dec 2020 22:49:06 +0100, w <5fc95d52$0$545$65785112@news.neostrada.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    75y,12.52h,81.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8vxkEW7y1MboXt
    zkv5mh0g!2e0!7i13312!8i6656

    > Lewy też się nie kończy. Czary :)

    Lewy akurat się kończy (zakładając ruch samochodów, a nie rowerów).
    To, że linia "się-nie-zgina" nie ma znaczenia.

  • 162. Data: 2020-12-09 16:04:05
    Temat: Re: Skreca.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 10:53, J.F. pisze:

    > Innymi slowy - jak zaczac doglebnie analizowac, to do d* mamy przepisy :-)

    No właśnie o tym pisałem - jak zaczniesz szukać to znajdziesz w opisie
    znaku parking na jezdni. Więc skoro taki jest, to albo błąd ustawodawcy
    albo to jednak jezdnia. Tak czy inaczej już dobry punkt dla papugi do
    zaczepienia sprawy w sądzie.

    > Przecietnemu kierowcy to na szczescie nie przeszkadza, znak
    > wystarczajaco dobrze opisuje o co chodzi.

    Wystarczająco dobrze w zakresie tego gdzie należy parkować. Czyli swoją
    funkcję spełnia.

    > Tym niemniej ... a jak tam bedzie znak "koniec parkingu" i wyrazne
    > zwezenie przez łamany kraweznik, albo zwezenie i koniec parkingu ... to
    > jak z tym prawym pasem ruchu ?
    >
    > Zgodzilbym sie, ze tam nie ma dwoch niewyznaczonych pasow ruchu, skoro
    > prawa czesc jest przeznaczona na parking ... ale jak nikt nie parkuje i
    > linii zadnych nie wymalowali,
    > to trudno poznac, choc przeciez jest wyrazny znak :)

    Jak nie wymalowali jak wymalowali.

    https://www.google.pl/maps/@52.27745,20.9231723,3a,7
    5y,34.72h,85.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_KzkpR3qhEiz86d
    -GMzcMw!2e0!7i13312!8i6656

    Przy okazji - skoro znak mówi, że parkować na jezdni a wyznaczone
    miejsce nie jest niby jezdnią, to należy parkować na prawym pasie ruchu:P

    --
    Shrek

  • 163. Data: 2020-12-09 16:39:47
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > § 52. 1. Znak D-18 ,,parking" oznacza miejsce przeznaczone
    > na postój pojazdów (zespolow pojazdów),
    > z wyjatkiem przyczep kempingowych;
    >
    > a wiec:
    > -miejsce, nie jezdnia,
    > -miejsce przeznaczone do parkowania, a nie do jazdy pojazdow, wiec niby
    > nie jezdnia,
    > -ale zgodnie z opisem tabliczki - wyznaczone na kawalku jezdni :-)
    >
    > J.

    To znaczy, że ten kawałek jezdni został przeznaczony do parkowania
    i nie jest już jezdnią.

  • 164. Data: 2020-12-09 17:06:07
    Temat: Re: Skreca. Shrek kłamca.
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > jak zaczniesz szukać to znajdziesz w opisie
    > znaku parking na jezdni.

    Kłamiesz, nie ma takiego opisu.
    Jest opis MIEJSCE przeznaczone do parkowania.

    > skoro znak mówi, że parkować na jezdni

    Kłamiesz. Znak tak nie mówi.
    Znak wskazuje MIEJSCE przeznaczone do parkowania
    i to nie jest juz jezdnią.

    > a wyznaczone miejsce nie jest niby jezdnią, to należy parkować na prawym
    > pasie ruchu:P
    > --
    > Shrek

    Kłamiesz.
    Należy parkować w miejscu wskazanym przez tabliczkę T-30
    i to nie jest już pas ruchu.

  • 165. Data: 2020-12-09 17:20:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom45" napisał w wiadomości grup

    >Kłamiesz, nie ma takiego opisu.
    >Jest opis MIEJSCE przeznaczone do parkowania.

    >Kłamiesz. Znak tak nie mówi.
    >Znak wskazuje MIEJSCE przeznaczone do parkowania
    >i to nie jest juz jezdnią.

    Znak D-18 wyznacza miejsce do parkowania, ale tabliczka T-30 informuje
    jak ustawic pojazd wzgledem krawedzi jezdni.

    A w drugim rozporzadzeniu wrecz dobitnie
    "-tabliczkę T-30f (rys. 5.2.18.7) oznaczającą postój całego pojazdu na
    jezdni prostopadle
    do krawężnika,"

    >Kłamiesz.
    >Należy parkować w miejscu wskazanym przez tabliczkę T-30
    >i to nie jest już pas ruchu.

    Ale jezdnia. Czyli przeznaczona do ruchu pojazdow :-)

    J.

  • 166. Data: 2020-12-09 17:25:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 17:06, Rom45 pisze:

    > Kłamiesz, nie ma takiego opisu.
    > Jest opis MIEJSCE przeznaczone do parkowania.

    Czyli potocznie parking. Ok niech będzie miejsce parkingowe czy
    przeznaczone do parkowania - nic to nie zmienia.

    > Kłamiesz. Znak tak nie mówi.
    > Znak wskazuje MIEJSCE przeznaczone do parkowania
    > i to nie jest juz jezdnią.

    Jak kurwa poza jezdnią jak masz i na rysunku i w opisie i w street view
    że na jezdni? Jak z takimi debilami jak ty dyskutować, jak nawet jak mu
    pokażesz obrazek, zacytujesz tekst to i tak będą mówili, że jest na
    odwrót. Masz jakieś poważne deficyty umysłowe?

    > Kłamiesz.
    > Należy parkować w miejscu wskazanym przez tabliczkę T-30
    > i to nie jest już pas ruchu.

    Nie kłamię tylko założyłem przez chwilę że masz rację. Skoro miejsce
    parkingowe jest poza jezdnią a znak mówi parkować na jezdni równolegle,
    to jedyne możliwości to:

    1 - parkować na pasie ruchu,
    2 - nie masz racji i miejsce przeznaczone do parkowania jest na jezdni,
    3 - minister się myli.

    --
    Shrek

  • 167. Data: 2020-12-09 17:29:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No właśnie o tym pisałem - jak zaczniesz szukać to znajdziesz w
    >opisie znaku parking na jezdni. Więc skoro taki jest, to albo błąd
    >ustawodawcy

    ministra.

> [...]

    >Przy okazji - skoro znak mówi, że parkować na jezdni a wyznaczone
    >miejsce nie jest niby jezdnią, to należy parkować na prawym pasie

    Jak tak wymalowali, to
    3. Znak P-19 ,,linia wyznaczajaca pas postojowy"
    wyznacza pas przeznaczony na postój pojazdów
    wzdluz krawedzi jezdni lub oddziela od niej zatoke postojowa

    Widac jezdnia moze sie skladac z pasow ruchu i pasow postojowe ...
    tylko chyba ustawa o tym nie wie :-)

    ale jak jest T-30f, to sie chyba inaczej maluje ... a czy czasem nie
    maluje sie wcale ?

    J.

  • 168. Data: 2020-12-09 17:33:54
    Od: "Rom45" <o...@z...pl>

    > A w drugim rozporzadzeniu wrecz dobitnie
    > "-tabliczkę T-30f (rys. 5.2.18.7) oznaczającą postój całego pojazdu na
    > jezdni prostopadle do krawężnika,"

    Mozesz podać rok i pozycję gdzie jest to drugie rozporzadzenie
    o znakach i sygnałach drogowych ?

    > Ale jezdnia. Czyli przeznaczona do ruchu pojazdow :-)
    >
    > J.

    To nie jest jezdnia. To jest MIEJSCE przeznaczone do parkowania.

  • 169. Data: 2020-12-09 17:51:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.12.2020 o 17:29, J.F. pisze:

    > ministra.

    Tak wiem - zastanawiałem się czy ktoś zauważy i czemu mnie nie dziwi, że
    to akurat ty:P

    > Jak tak wymalowali, to
    > 3. Znak P-19 ,,linia wyznaczajaca pas postojowy"
    > wyznacza pas przeznaczony na postój pojazdów
    > wzdluz krawedzi jezdni lub oddziela od niej zatoke postojowa

    To tym bardziej wskazuje że jednak te miejsca to jezdnia.

    > Widac jezdnia moze sie skladac z pasow ruchu i pasow postojowe ... tylko
    > chyba ustawa o tym nie wie :-)

    > ale jak jest T-30f, to sie chyba inaczej maluje ... a czy czasem nie
    > maluje sie wcale ?

    Nie wiem. Clou jest takie, że jednak to raczej jest jezdnia. Co prawda
    nie wiem co to ma wspólnego z tym czy prawy pas się konczy czy nie, ale
    moim zdaniem to jezdnia.

    --
    Shrek

  • 170. Data: 2020-12-09 18:39:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-12-09 o 17:25, Shrek pisze:

> [...]
    > Jak z takimi debilami jak ty dyskutować, jak nawet jak mu
    > pokażesz obrazek, zacytujesz tekst to i tak będą mówili, że jest na

    Jesteś idiotą?

    > Masz jakieś poważne deficyty umysłowe?

    Kurwa! Nie jakieś, tylko poważne!
    A wychodzisz na idiotę, bo usiłujesz podejmować idiotyczne próby
    racjonalnej dyskusji z kimś, kto swego czasu głosił, że pierwszeństwo
    sygnałów świetlnych przed znakami określającymi pierwszeństwo, oznacza
    pierwszeństwo znaków.

    --
    -
    Akarm