  • 11. Data: 2012-10-23 15:50:41
    Temat: Re: Skradziono srebrnego Peugeota Partnera :( WX48412 - a myślałem że Peugeotow nie kradą :(
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "AZ" wrote in message news:k5mt81$32t$1@node2.news.atman.pl...

    > Co prawda nie pomoge, ale mozesz powiedziec gdzie dokladniej? Bo nie wiem czy
    > sie zaczac martwic o swoje...

    Pustelnik :)

  • 12. Data: 2012-10-23 15:53:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Aleksander <f...@f...fake> wrote:

    > Pustelnik :)

    O, to nie dobrze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-10-23 16:12:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-10-23 15:48, Aleksander pisze:
    > No tak, drugi akapit...
    > .... ale przecież jeszcze w tytule (temacie) stoi jak wół ;)
    No dobra - 5 dych jest Twoje, jak tylko Dman666 wpłaci ;-)

    Maciek

  • 14. Data: 2012-10-24 09:18:59
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-23 15:49, Aleksander pisze:

    > Nie, alarmu niet - była blokada skrzyni.
    > Pewnie i tak go wciągnęli po prostu na jakąś pakę i pojechali.

    Jakbyś miał alarm, to chociaż by się "rozwyło" podczas próby wciągania i
    dostałbyś powiadomienie na tel... A autko bez alarmu to jak auto z
    napisem "weź mnie, nikt nawet nie usłyszy".

  • 15. Data: 2012-10-24 09:50:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Jakbyś miał alarm, to chociaż by się "rozwyło" podczas próby wciągania i
    > dostałbyś powiadomienie na tel... A autko bez alarmu to jak auto z
    > napisem "weź mnie, nikt nawet nie usłyszy".
    I tak jak uslyszy to nie zareaguje. Ludzie sie uodpornili na wyjace alarmy.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2012-10-24 15:19:31
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Jakbyś miał alarm, to chociaż by się "rozwyło" podczas próby wciągania i
    > dostałbyś powiadomienie na tel... A autko bez alarmu to jak auto z napisem
    > "weź mnie, nikt nawet nie usłyszy".

    Rozwycia nie byłoby specjalnie słychać.
    To było w tę deszczową noc co zalało stadion...
    Deszcz tak stukał w parapety, dach i wszystko dookoła, że
    dźwięk alarmu pewnie by został zagłuszony. Pewnie tej
    nocy wiele autek zmieniło właściciela - idealna pogoda,
    nawet na monitoringu nic by nie było widać, przy takiej
    ulewie...

    Może powiadomienie na komórkę to faktycznie jakiś sens,
    choć nie wiem czy bym usłyszał SMS np. o 3 w nocy ...

    Jakby co, szukam autka niezajeżdżonego, w przedziale
    10.000-20.000zł :)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.