  • 1. Data: 2009-03-30 16:20:41
    Temat: Skradziono CBR600F
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Ukradli mi moto... gdyby ktoś słyszał, ale pewnie już dawno pocięta na
    części... Czarno srebrna CBR 600F4 - malowanie jak tutaj:
    http://www.mickhone.com.au/moriwaki/cbr600f4.jpg nr ramy JH2PC35A3XM001159;
    Znaki szczególne - pęknięty zadupek nad lampą, przytarty dekiel alternatora,
    karbonowy tylny blotnik, prawie nowe opony Michelin Pilot Sport

    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2009-03-31 16:41:00
    Temat: Re: Skradziono CBR600F
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > JH2PC35A3XM001159; Znaki szczególne - pęknięty zadupek nad lampą,
    > przytarty dekiel alternatora, karbonowy tylny blotnik, prawie nowe opony

    dodam od siebie ze zapier... z garażu w Zielonej Górze.
    I tak ta informacja nic nie zmieni... ale...

    E.

  • 3. Data: 2009-03-31 21:42:05
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > dodam od siebie ze zapier... z garażu w Zielonej Górze.
    > I tak ta informacja nic nie zmieni... ale...

    Dlaczego nie zmieni ? Przecież wspólnymi siłami grupowymi kiedyś udało się
    dojechać złodziejaszków. Bądź dobrej myśli. Fajne moto - szkoda go

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue
    http://strony.aster.pl/darkdaro/

  • 4. Data: 2009-04-01 08:44:17
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "DarkDaro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie zmieni ? Przecież wspólnymi siłami grupowymi kiedyś udało się
    > dojechać złodziejaszków. Bądź dobrej myśli. Fajne moto - szkoda go

    bo jak pisał Artur.. moto skradzione w styczniu...i raczej na pewno ( z
    informacji które posiadam) zostało juz rozkawałkowane....
    ogole idiotyczna histora.. ale moze lepiej niech Artur ja opowie.. albo
    nie, bo moze cos zakłócic w sledztwie ;)
    Grunt ze moto znikneło z garazu mieszczacego sie w domku jednorodzinnym -
    kumpel tam wynajmowal stanowisko.

  • 5. Data: 2009-04-01 09:56:37
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie, bo moze cos zakłócic w sledztwie ;)
    > Grunt ze moto znikneło z garazu mieszczacego sie w domku jednorodzinnym -

    nowe info - od wspolwynajmujacego dowiedzialem sie, ze gdy zabieral swojego
    sprzeta na poczatku marca to cebra jeszcze stala...

    pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2009-04-02 21:44:05
    Od: gomaninja <t...@i...pl>

    ,

    > nowe info - od wspolwynajmujacego dowiedzialem sie, ze gdy zabieral swojego
    > sprzeta na poczatku marca to cebra jeszcze stala...
    >
    > pozdrawiam
    > Artur

    czegos nie rozumiem
    to kiedy w koncu ukradli w styczniu czy teraz???

  • 7. Data: 2009-04-03 06:00:07
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "gomaninja" <t...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > ,

    > czegos nie rozumiem
    > to kiedy w koncu ukradli w styczniu czy teraz???

    nie bylem w garazu od grudnia, wiec opieram sie jedynie na informacjach od
    innych osob; wlascicielka garazu twierdzi ze moto zniklenlo w styczniu,
    natomiast znajomy ktory tez tam trzymal sprzeta mowi ze na poczatku marca
    jeszcze stal...

    pozdrawiam
    Artur