  • 1. Data: 2009-03-30 18:16:27
    Temat: BDW testo motocyklowych
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Niedawno w watku 'Marcowy numer Motocykla' narzekalismy na merytoryczna
    bide.

    A jednak sie da! Proponuje taki oto test LC4 620 SC:)

    http://www.youtube.com/watch?v=qWIffoJUwUg

    --

    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-03-30 20:00:00
    Temat: Re: BDW testo motocyklowych
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niedawno w watku 'Marcowy numer Motocykla' narzekalismy na merytoryczna
    > bide.
    >
    > A jednak sie da! Proponuje taki oto test LC4 620 SC:)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qWIffoJUwUg

    Mistrz!
    Krótko, merytorycznie i na temat.

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-03-31 06:03:16
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mistrz!
    > Krótko, merytorycznie i na temat.

    Ratunku. "Panowie, to jakaś masakra jest".
    Ja rozumiem, że są to wyartykułowane przemyślenia kierowcy motocykla, ale
    nie myślałem, że język polski jest tak ograniczony :/

    pozdr.
    Mystik

  • 4. Data: 2009-03-31 07:52:03
    Od: cornold <cornold@_NOSPAM_wp.pl>

    Mystiknapisal

> [...]
    > Ja rozumiem, że są to wyartykułowane przemyślenia kierowcy motocykla, ale
    > nie myślałem, że język polski jest tak ograniczony :/

    Witam
    Przyznam że przesadziłem:) Ta maszyna budzi we mnie straszne emocje.
    Wystarczy że dotknę manetki gazu, ba.. nawet jak spojrzę na tą pomarańczę
    to mi adrenalina skacze ;) Tak jak napisałem na tubie, filmik nagrałem dla
    znajomków z działu offrode z forum www.motoczewa.pl chciałem się pochwalić
    moto :) . Na Tubie mam kilka podobnych głupkowatych fimików które raz na
    jakiś czas zamieszczam a później usuwam.

    Skoro moja "recenzja" Wam się "podoba" to zostawię ją jeszcze na jakiś
    czas ;)

    Pozdrawiam i życzę szerokości i przyczepności ( ale tylko tam gdzie jej
    potrzebujecie ;P )