  • 21. Data: 2019-01-28 23:46:24
    Temat: Re: Skoda po dachowaniu
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-28 18:40, p...@g...com wrote:

    > Od czasu do czasu, ale ubieram to w ładniesze słowa

    > Dokładnie tak było, nie podobała mi się kwota odszkodawania, ale chyba jednak
    zgodna z ogólnymi praktykami. W końcu stara część nie kosztuje tyle co nowa, a i
    samej rozbiórki sam nikt za darmo nie wykona, do tego magazynowanie, marża itp.
    Życie.

    Przecież kwota odszkodowania z tego nie wynika tylko z tego ile kupujący
    dany model są skłonni zapłacić.

    Ubezpieczyciel mi jasno napisał, że z wrakiem mam sobie sam radzić.

    No to im tańsze pozostałości tym mniejszy problem dla Ciebie.

  • 22. Data: 2019-01-29 00:03:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ile kupujacy jest sklonny zaplacic tylko ile na umowach ktore trafily do US bylo
    wpisane.

  • 23. Data: 2019-01-29 00:16:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Sprawdzilem w dowodzie i nie jestes w nim wpisany. Mozesz sie jebac na koszt
    panstwa z pomyslem ze mam ci jakis link dawac.

    Wcześniej sprawdziłem cie w CEPIku. Zwyczajnie jesteś CEPEM :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 24. Data: 2019-01-29 03:28:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozesz mnie obrazic. Bo byle kto nie moze.

  • 25. Data: 2019-01-29 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Ubezpieczyciel mi jasno napisał, że z wrakiem mam sobie sam radzić.

    To ze ci tak napisał to jeszcze nic nie znaczy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 26. Data: 2019-01-29 06:22:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 22:06:25 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > Czyli zamiast 450zł dostanie...200 jak odda samą ramę :] ale papier
    > dostanie. Za 200zł to spokojnie koła sprzeda, nie pisząc już o silniku.
    > Coś nabzdurzyłeś.
    Dostanie 450zł minus 5zł za każdy brakujący kilogram
    Przerabiałem niedawno temat jak chciałem "zezłomować" fso1500 który gdzies tam od lat
    w papierach na mnie wisiał
    Musiałem więc go "sprzedać" żeby pozbyć się kłopotu

  • 27. Data: 2019-01-29 06:33:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 06:22:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Dostanie 450zł minus 5zł za każdy brakujący kilogram

    A maksymalnie może odliczyć 10zł/kg

  • 28. Data: 2019-01-29 08:30:14
    Od: l...@g...com

    90 metrów po skręcie, dostajesz w tył i uznajesz swoją winę, dobrze rozumiem? Dla
    mnie to dziwne.

  • 29. Data: 2019-01-29 10:00:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Sprawdzilem w dowodzie i nie jestes w nim wpisany. Mozesz sie jebac na koszt
    panstwa z pomyslem ze mam ci jakis link dawac.

    Zmień dowód, dziadku, bo już dawno nieaktualny.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2019-01-29 11:25:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>