eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż autaSkierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż auta
  • Data: 2010-10-21 20:59:08
    Temat: Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż auta
    Od: Hautameki <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Auto jest po klasycznej kolizji drogowej, został rozbity reflektor i
    kierunkowskaz, uszkodzona jest maska i zderzak. Na miejscu zdarzenia
    była policja, która skonfiskowała dowód rejestracyjny pojazdu. W
    zamian otrzymałem pokwitowanie od funkcjonariusza, wg którego muszę
    się udać na dodatkowe badania techniczne w celu odzyskania dowodu
    rejestracyjnego w wydziale komunikacji. Teraz pytanie - co w przypadku
    kiedy znalazłem kupca na uszkodzone auto, które pojedzie w inną część
    Polski, jak odzyskać dowód rejestracyjny?