eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż auta › Re: Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż auta
  • Data: 2010-10-21 21:14:49
    Temat: Re: Skierowanie pojazdu na dodatkowe badania techniczne a sprzedaż auta
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hautameki <h...@g...com> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Auto jest po klasycznej kolizji drogowej, zosta=B3 rozbity reflektor i
    > kierunkowskaz, uszkodzona jest maska i zderzak. Na miejscu zdarzenia
    > by=B3a policja, kt=F3ra skonfiskowa=B3a dow=F3d rejestracyjny pojazdu. W
    > zamian otrzyma=B3em pokwitowanie od funkcjonariusza, wg kt=F3rego musz=EA
    > si=EA uda=E6 na dodatkowe badania techniczne w celu odzyskania dowodu
    > rejestracyjnego w wydziale komunikacji. Teraz pytanie - co w przypadku
    > kiedy znalaz=B3em kupca na uszkodzone auto, kt=F3re pojedzie w inn=B1 cz=EA=
    > =B6=E6
> [...]
    Normalnie to odbierasz dowod jak przedstawisz dokument z przeprowadzonego
    badania technicznego (ktore domyslnie powinno byc zrobione po naprawieniu auta
    - w zasadzie bez lampy nie masz prawa dostac przegladu.
    Widzialbym mozliwosc ze informujesz urzad o sprzedazy auta i urzad przesyla
    dowod do urzedu kupca, ten robi przeglad u siebie, idzie z umowami kupna i
    przegladem i juz nie odbiera dowodu tylko wymienia od razu na nowy
    (przejerestrowuje).
    Ale czy to tak zadziala? nie wiem czy nie prosciej byloby zeby on odeslal
    Tobie papier z przegladu, Ty odbierasz dowod i mu odsylasz, a on sobie
    przerejestrowuje.
    Generalnie to kluczowy jest temat przegladu, moze trzeba by dopytac w stacji,
    wstawic tymczasowo lapme, zaliczyc przeglad i odebrac papiery, a potem gosc
    sobie naprawi na spokojnie.
    Ja tez mialem taka stluczke, i w zasadzie gdyby nie lapma (zbite szklo
    kierunkowskazu) to nie zabraliby mi dowodu, reszta wygladala w miare (chociaz
    oczywiscie do naprawy bylo rowniez pare rzeczy schowanych pod zderzakiem. ale
    auto normalnie jezdzilo, tyle ze zbita lampa = niesprawny technicznie.
    No, tylko ze ja nie sprzedawalem, wiec nie bylo dylematu, robilem po kolei,
    jak trzeba.

    pozdrawiam
    Bruno