  • 1. Data: 2010-02-05 15:24:52
    Temat: Skaner sieci WIFI na S60v3
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Witajcie,

    Czy jest cos dostepnego pod Symbiana (E51), pokazujace liste dostepnych
    sieci WIFI __wraz z typem szyfrowania sieci__?
    Wefi nie pokazuje typu szyfrowania (WEP/WPA-PSK/WPA-AES itp), a ja chcialbym
    uzyskac wynik podobny do tego uzyskiwanego z airodump-ng, najlepiej
    odswiezany na biezaco.

    pzdr.
    /JR

  • 2. Data: 2010-02-05 15:30:45
    Temat: Re: Skaner sieci WIFI na S60v3
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:hkhdfb$qde$...@a...news.neostrada.pl

    http://darkircop.org/barbelo/barbelo-v0.3.sisx

  • 3. Data: 2010-02-05 18:43:07
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    > Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hkhdfb$qde$...@a...news.neostrada.pl
    >
    > http://darkircop.org/barbelo/barbelo-v0.3.sisx

    Podziekowal - o to chodzilo :)
    Przeszukiwalem google ale tego nie znalazlem.

    pzdr.
    /JR