eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkalik lipaSkalik lipa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "niezadowolony ze Skalika" <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Skalik lipa
    Date: Wed, 20 Jan 2010 07:48:54 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 51
    Message-ID: <hj69m4$4at$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dts237.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1263970821 4445 83.22.0.237 (20 Jan 2010 07:00:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jan 2010 07:00:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Original-Bytes: 2664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248564
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupujecie cos u Skalika w Mikołowie Borowej Wsi?

    Ja kupiłem obok dwóch CB z antenami za łączną kwotę ponad 2000 również
    przetwornice

    Przetwornica padła przy drugim odpaleniu

    Oddałem do serwisu

    Na kwitku napisano ze naprawa do 14 dni roboczych

    Dzwonie po tych 14 dniach roboczych dowiaduje się ze musieli odesłać do
    serwisu i ze naprawa będzie do 21 dni roboczych i mam czekać na telefon

    W końcu po 28 dniach roboczych dzwonią i mówią ze za naprawę mam zapłacić 40
    zł bo przetwornica była źle podłączona.

    Poprosiłem kontakt z szefem - pan podający się za syna szefa stwierdził ze
    "nie ma takiej opcji".

    Poprosiłem o przesłanie faksem kopii dokumentu gwarancyjnego pozostawionego
    u nich wraz z urzadzeniem aby sprawdzić czy faktycznie maja takie dziwaczne
    warunki - ten sam "syn" Skalika stwierdził - "nie ma takiej opcji"

    Słowo "opcja" widać wyjątkowo przypadło mu do gustu.

    Na razie sprawa rozgrywa się telefonicznie więc może jak napisze to
    podziała to bardziej na wyobraźnię Pana "syna".



    Wnioski / wątpliwości:

    - raczej rozróżniam kolory czerwony i czarny a naklejka jak podłączyć jest
    raczej duża, znaki plus i minus tez rozróżniam a do zasilania z sieci raczej
    nie podłączałem,

    - co to za serwis który potrzebuje 28 dni na stwierdzenie ze usterka
    spowodowana była niewłaściwym podłączeniem,

    - moim zdaniem bez względu na diagnozę serwisu po przekroczeniu terminu
    naprawy gwarancyjnej szanująca się firma za jaką miałem Skalika nie powinna
    robić dymu o 40 zł tym bardziej że wydałem już nich ponad 2000 zł,

    - teraz Skalik ma raczej problem z niezadowolonym klientem który poinformuje
    innych o braku opcji, zamierzam też rozegrać sprawę na drodze prawnej i
    ciekawe co Skalik na to.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: