  • 1. Data: 2011-07-16 22:12:31
    Temat: Sim+ - sens zmiany taryfy Twoj profil na Simplus
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Tak przegladam wlasnie cennik nowej taryfi Sim+ i szczerze piszac to
    nie widze zadnych ciekawostek wzgledem taryfy Twoj Profil.

    Zmienili tylko nazwe, czy jest w tej taryfie cos wyjatkowego, a czego
    nie widac na pierwszy rzut oka?

    Rafal

  • 2. Data: 2011-07-17 06:29:59
    Temat: Re: Sim+ - sens zmiany taryfy Twoj profil na Simplus
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafal M napisa?(a):

    > Zmienili tylko nazwe, czy jest w tej taryfie cos wyjatkowego, a czego
    > nie widac na pierwszy rzut oka?

    Jak będziesz się dostatecznie dlugo wpatrywal to zobaczysz takie male
    sloneczko polsatu ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-07-17 08:22:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Rafal M napisa?(a):

    > Zmienili tylko nazwe, czy jest w tej taryfie cos wyjatkowego, a czego
    > nie widac na pierwszy rzut oka?

    Taryfa "Simplus" jest według mnie gorsza, nie ma np. darmowych minut za
    doładowanie, które są w "Twój Profil"

    Porównaj sobie dokładniej obie oferty:

    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836348
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=903386

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2011-07-17 12:36:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    bb.googlegroups.com...
> [...]
    > nie widze zadnych ciekawostek wzgledem taryfy Twoj Profil.
    > Zmienili tylko nazwe, czy jest w tej taryfie cos wyjatkowego, a czego

    29gr do plusa za cala rozmowe (czyli czy to 5 godzin czy 5 sekund)
    Akurat mnie interesuje i mam.

    Pozdro

    --
    Irokez