-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Massai" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Silnik "muli" i pierdzi.
Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <j01va0$6js$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1311015040 6780 212.160.173.137 (18 Jul 2011 18:50:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386034
[ ukryj nagłówki ]
Taka prośba o podpowiedź...
Pacjent - Sebring 2.7 V6 benzyna. Przebieg 130 tysięcy km.
No i zagwozdka.
Silnik ma narowy - raz jest dobrze (gładko, jedwabiście, odpowiednio
mocno etc), a raz - zachowuje sie jak trzycylindrowiec. No może nie
trzycylindrowy, ale wyraźnie dźwięk pracy jest gorszy, taki bardziej
stukający, warczący (ale nie jest to żadne szarpanie, czy traktor,
tylko inaczej brzmi), no i jest odczuwalnie słabszy, muszę mocniej
przyciskac gaz w porównaniu do "normalnej jazdy".
Nie jest to drastyczna różnica - ale jest, w kazdym razie ja ją
wyczuwam.
Objaw jest od startu, tzn. jak odpali w "normalnym trybie" to jest
okej, a jak zaczyna od startu gorzej, to już tak ma do zgaszenia -
zazwyczaj przynajmniej.
Co ciekawe, odpalony po pół godzinie - najczęściej już pracuje
"normalnie".
Wydaje mi się (ale nie jestem pewny, statystyki nie robiłem) częściej
płynnie pracuje jak jest chłodniej. Co więcej - wygląda że wilgoć w
powietrzu nie robi mu różnicy. Półtorej godziny temu jechałem -
pierdział.
Przejechałem 10km, postał godzinę - i odpalił miodzio.
W najbliższym czasie będę przegląd robił, filtr powietrza wymienię -
może to kwestia przypchanego (ale ma raptem 13 tysięcy km, a po pustyni
nie jeździłem).
Co jeszcze sprawdzić?
Kable WN? Tak kombinuję, ale kable to chyba przy wilgoci by dawały o
sobie znać wyraźniej. Z drugiej strony, to dzisiejsze zachowanie...
Zagrzał się, odparował wilgoć z kabli i na sucho nie przebijały.
Świece? Ale to by albo wypadało co jakiś czas, albo - stale by palił na
4-5 garów.
--
Pozdro
Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi