-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Massai" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Silnik "muli" i pierdzi.
Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <j01va0$6js$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1311015040 6780 212.160.173.137 (18 Jul 2011 18:50:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386034
[ ukryj nagłówki ]
Taka prośba o podpowiedź...
Pacjent - Sebring 2.7 V6 benzyna. Przebieg 130 tysięcy km.
No i zagwozdka.
Silnik ma narowy - raz jest dobrze (gładko, jedwabiście, odpowiednio
mocno etc), a raz - zachowuje sie jak trzycylindrowiec. No może nie
trzycylindrowy, ale wyraźnie dźwięk pracy jest gorszy, taki bardziej
stukający, warczący (ale nie jest to żadne szarpanie, czy traktor,
tylko inaczej brzmi), no i jest odczuwalnie słabszy, muszę mocniej
przyciskac gaz w porównaniu do "normalnej jazdy".
Nie jest to drastyczna różnica - ale jest, w kazdym razie ja ją
wyczuwam.
Objaw jest od startu, tzn. jak odpali w "normalnym trybie" to jest
okej, a jak zaczyna od startu gorzej, to już tak ma do zgaszenia -
zazwyczaj przynajmniej.
Co ciekawe, odpalony po pół godzinie - najczęściej już pracuje
"normalnie".
Wydaje mi się (ale nie jestem pewny, statystyki nie robiłem) częściej
płynnie pracuje jak jest chłodniej. Co więcej - wygląda że wilgoć w
powietrzu nie robi mu różnicy. Półtorej godziny temu jechałem -
pierdział.
Przejechałem 10km, postał godzinę - i odpalił miodzio.
W najbliższym czasie będę przegląd robił, filtr powietrza wymienię -
może to kwestia przypchanego (ale ma raptem 13 tysięcy km, a po pustyni
nie jeździłem).
Co jeszcze sprawdzić?
Kable WN? Tak kombinuję, ale kable to chyba przy wilgoci by dawały o
sobie znać wyraźniej. Z drugiej strony, to dzisiejsze zachowanie...
Zagrzał się, odparował wilgoć z kabli i na sucho nie przebijały.
Świece? Ale to by albo wypadało co jakiś czas, albo - stale by palił na
4-5 garów.
--
Pozdro
Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=