-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Massai" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Silnik "muli" i pierdzi.
Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <j01va0$6js$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1311015040 6780 212.160.173.137 (18 Jul 2011 18:50:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386034
[ ukryj nagłówki ]
Taka prośba o podpowiedź...
Pacjent - Sebring 2.7 V6 benzyna. Przebieg 130 tysięcy km.
No i zagwozdka.
Silnik ma narowy - raz jest dobrze (gładko, jedwabiście, odpowiednio
mocno etc), a raz - zachowuje sie jak trzycylindrowiec. No może nie
trzycylindrowy, ale wyraźnie dźwięk pracy jest gorszy, taki bardziej
stukający, warczący (ale nie jest to żadne szarpanie, czy traktor,
tylko inaczej brzmi), no i jest odczuwalnie słabszy, muszę mocniej
przyciskac gaz w porównaniu do "normalnej jazdy".
Nie jest to drastyczna różnica - ale jest, w kazdym razie ja ją
wyczuwam.
Objaw jest od startu, tzn. jak odpali w "normalnym trybie" to jest
okej, a jak zaczyna od startu gorzej, to już tak ma do zgaszenia -
zazwyczaj przynajmniej.
Co ciekawe, odpalony po pół godzinie - najczęściej już pracuje
"normalnie".
Wydaje mi się (ale nie jestem pewny, statystyki nie robiłem) częściej
płynnie pracuje jak jest chłodniej. Co więcej - wygląda że wilgoć w
powietrzu nie robi mu różnicy. Półtorej godziny temu jechałem -
pierdział.
Przejechałem 10km, postał godzinę - i odpalił miodzio.
W najbliższym czasie będę przegląd robił, filtr powietrza wymienię -
może to kwestia przypchanego (ale ma raptem 13 tysięcy km, a po pustyni
nie jeździłem).
Co jeszcze sprawdzić?
Kable WN? Tak kombinuję, ale kable to chyba przy wilgoci by dawały o
sobie znać wyraźniej. Z drugiej strony, to dzisiejsze zachowanie...
Zagrzał się, odparował wilgoć z kabli i na sucho nie przebijały.
Świece? Ale to by albo wypadało co jakiś czas, albo - stale by palił na
4-5 garów.
--
Pozdro
Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=