eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik "muli" i pierdzi.Silnik "muli" i pierdzi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Silnik "muli" i pierdzi.
    Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <j01va0$6js$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-212-160-173-137.static.entel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311015040 6780 212.160.173.137 (18 Jul 2011 18:50:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2011 18:50:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    X-Antivirus: avast! (VPS 091117-0, 2009-11-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386034
    [ ukryj nagłówki ]


    Taka prośba o podpowiedź...

    Pacjent - Sebring 2.7 V6 benzyna. Przebieg 130 tysięcy km.

    No i zagwozdka.
    Silnik ma narowy - raz jest dobrze (gładko, jedwabiście, odpowiednio
    mocno etc), a raz - zachowuje sie jak trzycylindrowiec. No może nie
    trzycylindrowy, ale wyraźnie dźwięk pracy jest gorszy, taki bardziej
    stukający, warczący (ale nie jest to żadne szarpanie, czy traktor,
    tylko inaczej brzmi), no i jest odczuwalnie słabszy, muszę mocniej
    przyciskac gaz w porównaniu do "normalnej jazdy".

    Nie jest to drastyczna różnica - ale jest, w kazdym razie ja ją
    wyczuwam.

    Objaw jest od startu, tzn. jak odpali w "normalnym trybie" to jest
    okej, a jak zaczyna od startu gorzej, to już tak ma do zgaszenia -
    zazwyczaj przynajmniej.
    Co ciekawe, odpalony po pół godzinie - najczęściej już pracuje
    "normalnie".

    Wydaje mi się (ale nie jestem pewny, statystyki nie robiłem) częściej
    płynnie pracuje jak jest chłodniej. Co więcej - wygląda że wilgoć w
    powietrzu nie robi mu różnicy. Półtorej godziny temu jechałem -
    pierdział.
    Przejechałem 10km, postał godzinę - i odpalił miodzio.

    W najbliższym czasie będę przegląd robił, filtr powietrza wymienię -
    może to kwestia przypchanego (ale ma raptem 13 tysięcy km, a po pustyni
    nie jeździłem).

    Co jeszcze sprawdzić?

    Kable WN? Tak kombinuję, ale kable to chyba przy wilgoci by dawały o
    sobie znać wyraźniej. Z drugiej strony, to dzisiejsze zachowanie...
    Zagrzał się, odparował wilgoć z kabli i na sucho nie przebijały.

    Świece? Ale to by albo wypadało co jakiś czas, albo - stale by palił na
    4-5 garów.

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: