  • 1. Data: 2015-12-30 13:34:26
    Temat: Silnik magnetyczny nareszcie działa ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    www.indiegogo.com/projects/the-u-plug-green-generato

    Ktoś się skusi za jedyne 1500 dolców? :P
    Już w marcu mają wysyłać, trzeba się spieszyć.

    L.

  • 2. Data: 2015-12-30 14:25:09
    Temat: Re: Silnik magnetyczny nareszcie działa ;)
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Lisciasty pisze:
    > www.indiegogo.com/projects/the-u-plug-green-generato
    >
    > Ktoś się skusi za jedyne 1500 dolców? :P
    > Już w marcu mają wysyłać, trzeba się spieszyć.

    114 naiwniaków już mają. A ta ściema że nie mogą ujawnić swoich
    sekretów... jakby nie słyszeli o prawie patentowym.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2015-12-30 17:27:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Patenty tanie nie sa, to tak na marginesie i bez zwiazku z cudem techniki. Dzisiaj
    zeby miec ochrone w jakims panstwie to trzeba w nim zglosic do opatentowania.

  • 4. Data: 2015-12-30 19:13:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 14:25:18 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:
    > 114 naiwniaków już mają. A ta ściema że nie mogą ujawnić swoich
    > sekretów... jakby nie słyszeli o prawie patentowym.

    Ale zostało tylko 7 dni, a gamoni nie przybywa, więc może nie jest
    z ludźmi aż tak źle ;)
    Zastanawia mnie też stosunkowo niska kwota, jaką chcą zebrać,
    bo 250 tys. dolców to nie jest jakiś wielki majątek, dla którego
    by się opłacało montować taki wałek. Ale nie znam się na robieniu
    ludzi w bambus, więc pewnie się mylę :P

    L.

  • 5. Data: 2015-12-30 19:33:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-12-30 19:13, Lisciasty wrote:
    > Ale nie znam się na robieniu
    > ludzi w bambus, więc pewnie się mylę :P

    Pewno w srodku duzo 18650 wiec trudno bedzie mówić o wałku :) Co
    najwyżej o ograniczonym czasie działania :)

  • 6. Data: 2015-12-30 19:38:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 19:33:58 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Pewno w srodku duzo 18650 wiec trudno bedzie mówić o wałku :) Co
    > najwyżej o ograniczonym czasie działania :)

    Niby dają 3 lata gwarancji i piszą o 2kW mocy ciągłej z tego,
    to nie wiem może ssają energię z innego wymiaru? Bo na samych ogniwach
    to by raczej nie pochodziło za długo ;)

    L.

  • 7. Data: 2015-12-30 21:42:40
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-12-30 o 13:34, Lisciasty pisze:
    > www.indiegogo.com/projects/the-u-plug-green-generato
    >
    > Ktoś się skusi za jedyne 1500 dolców? :P
    > Już w marcu mają wysyłać, trzeba się spieszyć.
    >
    > L.

    Ty się zając śmiejesz. Ale jeżeli to rzeczywiście działa? Musi skądś
    brać te 2kW + %na sprawność. Czyli magnetyzm ziemi będzie się
    zmniejszać, a przecież to magnetyzm chroni nas przed promieniowaniem
    kosmicznym, wiatrem słonecznym itp. Więc marny nasz los, chyba że
    przekonamy jak najwięcej ludzi, że to nie ma prawa działać!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

  • 8. Data: 2015-12-30 22:24:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Mnie tam to nie bawi.
    Nie o to chodzi, że to pewnie oszuści, tylko o to, jak się taka akcja
    przysługuje tematowi.

    Bo śmichy chichy, a świat czeka na wolną energię.
    I dziś to już nie jest "wyciąganie się za włosy z bagna", tylko pytanie
    jak się dobrać do morza energii dookoła.

    Energia punktu zerowego jest faktem, i daj Boże, ktoś wpadnie w końcu na
    to, jak ją wykorzystać. Ale kolejny wałek nie tworzy korzystnej atmosfery...

  • 9. Data: 2015-12-31 07:43:45
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2015-12-30 22:24, sundayman pisze:

    > Bo śmichy chichy, a świat czeka na wolną energię.
    > I dziś to już nie jest "wyciąganie się za włosy z bagna", tylko pytanie
    > jak się dobrać do morza energii dookoła.

    ..

    Znaczy zanurzywszy jakis radiator w zbiorniku ciepła zwanym
    "otoczeniem"? Śliska sprawa.

    --
    A Stasiewicz

  • 10. Data: 2015-12-31 08:40:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >www.indiegogo.com/projects/the-u-plug-green-generat
    or

    >Ktoś się skusi za jedyne 1500 dolców? :P
    >Już w marcu mają wysyłać, trzeba się spieszyć.

    Jestem pewien, ze gdyby urządzenie miało np. znaczek ogryzka, na 100%
    znaleźliby się wierzący w sporych ilościach, nawet na tej grupie
    przynajmniej jeden.