  • 21. Data: 2016-01-02 05:13:33
    Temat: Re: Silnik magnetyczny nareszcie działa ;)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 30 Dec 2015 04:34:26 -0800 (PST), Lisciasty
    <l...@p...pl> wrote:

    >www.indiegogo.com/projects/the-u-plug-green-generat
    or

    >Ktoś się skusi za jedyne 1500 dolców? :P
    >Już w marcu mają wysyłać, trzeba się spieszyć.
    >
    >L.

    Jak inteligentni ludze w Polsce kupuja "uzdrawiajace"garnki za 6
    tysiecy zlotych, to kto nie kupi silnika?

    A.L.

  • 22. Data: 2016-01-02 09:01:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >Jak użytkownik komputerów Apple od 25 lat muszę powiedzieć, że błądzisz.

    Jako użytkownik możesz mówić cokolwiek. Jako obserwator widzę, że wyznawcy
    Apple'a potrafią zjeść bardzo dużo kupy, w tym to, że ma sens pozbawiania
    ich możliwości normalnego podłączania pendrive'a do iPada, lub, że błąd
    projektanta związany z antenką iPhone'a to nie błąd, a nieumiejętne
    trzymanie telefonu przez użytkownika, itd. itp. etc.

  • 23. Data: 2016-01-02 09:12:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czasami wyznawca mozna zostac z przymusu tak jak od wielu lat filmowcy. To co
    standard blaszano przemyslowy przelicza w tej branzy dniowke wyroby z jabluszkiem
    robily i robia w godzine.

  • 24. Data: 2016-01-02 15:49:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Jak inteligentni ludze w Polsce kupuja "uzdrawiajace"garnki
    > za 6 tysiecy zlotych, to kto nie kupi silnika?

    Z ogromnym prawdopodobieństwem można uznać, że NIE kupią tego
    inteligentni ludzie w Polsce. Ci mniej inteligentni tez nie --
    nikt im tego tutaj nie oferuje.

    Na światowych rynkach dość jest naiwnych, którym można wcisnąć
    wszystko. Polska jakoś specjalnie się tu nie wyróżnia. Podawanie
    tego kraju jako przykładu świadczy o... no, mniejsza o to, o czym
    świadczy. W każdym razie wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2016-01-05 16:45:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Słabo chłopakom idzie, zostało 16 godzin a tylko 24 tysiące dolców
    naciułali, chyba jednak ilość naiwniaków jest niska :>
    Sądziłem, że te 250 tysiaków nazbierają migiem, a tu proszę...

    L.