  • 11. Data: 2011-02-02 08:58:35
    Temat: Odp: Silnik grawitacyjny
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iib69h$jve$...@s...aioe.org...

    > szklo metaliczne

    lub ew. kawalek olowiu ;)

  • 12. Data: 2011-02-02 09:27:48
    Temat: Re: Silnik grawitacyjny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    Wednesday, February 2, 2011, 8:15:58 AM, you wrote:

    [...]

    > I najniebezpieczniejszy związek chemiczny świata: dihydrogen monoxide
    > http://www.dhmo.org/

    :D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-02-02 09:44:10
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrniki15e.6u6.antispam_verox@matrix.verox.pl..
    .
    > I najniebezpieczniejszy związek chemiczny świata: dihydrogen monoxide
    > http://www.dhmo.org/

    Niektórym tlenek dwuwodoru szkodzi.
    Inni piją destylowaną wodę po "siłce" nie zastanawiając się nad jej
    szkodliwością.
    Woda wodzie nierówna. Co jednemu służy, innemu może zaszkodzić.
    http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,101460,3571274.ht
    ml

  • 14. Data: 2011-02-02 12:50:56
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > nie bardzo. Dykta jak zatrzyma światło to nie świeci. Blacha się namagnesuje.
    > Lipa.

    Ale silniki magnetyczne też istnieją.
    Ten wygląda, że oddaje sporo energii:
    http://ekoblogia.pl/silnik-magnetyczny-prezentacja-n
    a-uniwersytecie-w-holandii
    --
    Pozdr
    EM

  • 15. Data: 2011-02-02 13:16:23
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > Ale silniki magnetyczne też istnieją.

    Prosty model silnika magnetycznego:
    http://www.youtube.com/watch?v=4Y-AFQqZVBw&feature=r
    elated

  • 16. Data: 2011-02-02 13:49:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.02.2011 13:50, EM pisze:

    > Ale silniki magnetyczne też istnieją.
    Jakieś potwierdzone doniesienia? Bo filmiki o nich to zgadza się - są,
    ale gorzej z konkretami.

    Poza tym teoretycznie - silnik produkujący energię przez rozmagnesowanie
    magnesów byłby "magnetyczny" ale i bezsensowny.

    > Ten wygląda, że oddaje sporo energii:
    250W przez 10 min to ~42Wh.
    Typowa bateria laptopowa dostarcza ~50Wh.

    Michoo

  • 17. Data: 2011-02-02 13:58:56
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > 250W przez 10 min to ~42Wh.
    > Typowa bateria laptopowa dostarcza ~50Wh.

    Miałem na myśli to, że ma dużą moc.
    W domyśle wydaje się, że silnik magnetyczny powinien długo działać, powoli
    rozmagnesowując się.
    No chyba, że ten rozmagnesował się szybko.
    On na tej prezentacji rozładował się i przestał kręcić?

    Tylko nie za bardzo mi pasuje te 250W. Przecież to wyglada bardziej na 25W jesli
    napędza taki wiatraczek.
    (nie wgłębiałem się w szczegóły tego filmu - oglądałem bez dżwięku).

    Pozdr
    EM

  • 18. Data: 2011-02-02 13:59:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.02.2011 14:16, Robbo pisze:

    > Prosty model silnika magnetycznego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=4Y-AFQqZVBw&feature=r
    elated

    Dobre łożysko + duża masa koła zamachowego.

    Michoo

  • 19. Data: 2011-02-02 14:14:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.02.2011 14:58, EM pisze:

> [...]
    > powoli rozmagnesowując się.
    > No chyba, że ten rozmagnesował się szybko.
    > On na tej prezentacji rozładował się i przestał kręcić?
    Został zatrzymany. I autor nie mówił nic o rozładowywaniu magnesów a o
    "free energy".

    > Tylko nie za bardzo mi pasuje te 250W. Przecież to wyglada bardziej na
    > 25W jesli napędza taki wiatraczek.
    Szybkoobrotowy silnik modelarski o wymiarach kilku cm może mieć i 150W.

    > (nie wgłębiałem się w szczegóły tego filmu - oglądałem bez dżwięku).
    Ja też - ja też ;)

    Michoo

  • 20. Data: 2011-02-02 15:01:14
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Robbo pisze:

    > Prosty model silnika magnetycznego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=4Y-AFQqZVBw&feature=r
    elated

    Jakoś podejrzanie blisko 1 kwietnia pojawił się ten artykuł :)

    Ponad 30 lat temu bodajże czwartkowe wydanie Życia Warszawy ukazywało
    się z dodatkiem Życie i Nowoczesność. W jednym z numerów pojawił się
    dość szczegółowy opis silnika magnetycznego. Jako małolat czytałem to z
    wielkim zainteresowaniem, ale później zacząłem się zastanawiać, czy to
    czasem również nie był jakiś primaaprilisowy artykuł :)
    Andrzej
    www.radom.ws