  • 11. Data: 2011-03-26 15:33:35
    Temat: Re: Shoei XR 1000 - paruje skubaniec.
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-21 07:39, Seba pisze:
    > Dnia Thu, 17 Mar 2011 17:27:19 +0100, []v[]artec napisał(a):
    >
    > PS. Właśnie przyjechałem do fabryki - pół szyby zaparowane (i to mimo
    > uchylania szyby na każdym skrzyżowaniu przy większym postoju).
    > Szlag już mnie trafia - taki miał być niby ten kask dopracowany :(

    Cześć

    Ja mam ten sam problem z tym, że u mnie parowanie pojawiło się po
    gwarancji. Przez dwa pierwsze sezony było dobrze.
    Stań na głowie i zwróć ten kask niech ci oddadzą kasę. Kask z parująca
    szybką możesz mieć za 200 pln. No chyba, że musisz mieć Shoei.

    Pozdro
    MERI

  • 12. Data: 2011-03-26 18:35:27
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Meri"
> [...]
    > Stań na głowie i zwróć ten kask niech ci oddadzą kasę. Kask z parująca
    > szybką możesz mieć za 200 pln. No chyba, że musisz mieć Shoei.

    Czemu sam nie walczysz kolego???
    Byc moze dlatego ze zadna firma nie daje gwarancji na szybe i antyfoga i
    nawet sredniointeligentna malpa nie wpadlaby na pomysl zeby zadac zwrotu
    kasy za kask w ktorym paruje wizjer.
    Gratuluje. Jestes pierwszy

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    dzis pierwszy raz w tym roku w swoim XR-1000 :)
    no kurna lubie go, wrednie go sie zaklada ale jest boski

  • 13. Data: 2011-03-27 09:36:21
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 26.03.2011 19:35, Tytus pisze:
> [...]
    > Byc moze dlatego ze zadna firma nie daje gwarancji na szybe i antyfoga i
    > nawet sredniointeligentna malpa nie wpadlaby na pomysl zeby zadac zwrotu

    Czy Ty się dobrze czujesz? Podstawowym i jedynym zadaniem pinlocka jest
    ochrona wizjera przed parowaniem. Jeśli nie działa jak należy to psim
    obowiązkiem sprzedawcy jest doprowadzenie do tego by działał lub zwrot
    kasy. Gwarancja to może nie obejmować zarysowań albo uszkodzeń
    mechanicznych stworzonych przez użytkownika. Tylko średniointeligentny
    konsument nie wpadł by na pomysł, żeby żądać poprawnego działania
    zakupionego towaru.

    Seba, jeśli jeszcze nie minęły dwa lata od zakupu powołaj się na
    niezgodność towaru z umową i niech Ci wymieniają szybkę albo pinlocka
    albo cały kask.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 14. Data: 2011-03-27 09:43:24
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-26 19:35, Tytus pisze:
> [...]
    > Byc moze dlatego ze zadna firma nie daje gwarancji na szybe i antyfoga i
    > nawet sredniointeligentna malpa nie wpadlaby na pomysl zeby zadac zwrotu

    Napisałem w pierwszym zdaniu czemu nie walczę. Gdybyś umiał czytać ze
    zrozumieniem, to byś wiedział, że po gwarancji, a co za tym idzie po
    ponad dwóch latach eksploatacji walczy się dość ciężko. Gdybym kupił
    kask za 1700 zeta i by mi parował to uwierz mi, że bym go zwrócił i
    jeszcze dostał przeprosiny, że mi takie gówno wcisnęli. Już było parę
    firm, które starały mi się wmówić, że nie można tam czegoś oddać, albo
    rozwiązać umowy. Wszystkie się myliły. Problem jest tylko taki, że
    wszystko ma swój czas i miejsce. Nie wiem po co to piszę i tak nie
    zrozumiesz za dużo trudnych słów.
    A skoro ty jesteś takim frajerem, że można ci wcisnąć byle gówno i
    łykasz jak świeże bułeczki to już twoja sprawa i twoje pieniądze. Widać
    jesteś głupszy niż średnio inteligentna małpa.

    @MERI

  • 15. Data: 2011-03-27 13:45:37
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zefir" Czy Ty się dobrze czujesz?

    Zwykle tak

    ***Podstawowym i jedynym zadaniem pinlocka jest ochrona wizjera przed
    parowaniem. Jeśli nie działa jak należy to psim obowiązkiem sprzedawcy jest
    doprowadzenie do tego by działał lub zwrot kasy.

    Oczywiscie zwrot kasy za caly kask

    *** Gwarancja to może nie obejmować zarysowań albo uszkodzeń mechanicznych
    stworzonych przez użytkownika.

    Brak dzialania A-foga po dwoch latach zapewne nie jest spowodowany
    uszkodzeniami stworzonymi przez uzytkownika

    *** Seba, jeśli jeszcze nie minęły dwa lata od zakupu powołaj się na
    niezgodność towaru z umową i niech Ci wymieniają szybkę albo pinlocka
    albo cały kask.

    I daj znac jak juz Ci ten kask wymienia.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2011-03-27 13:56:06
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Meri" Napisałem w pierwszym zdaniu czemu nie walczę.

    A rekojmia???

    ***kask za 1700 zeta i by mi parował to uwierz mi, że bym go zwrócił i
    jeszcze dostał przeprosiny, że mi takie gówno wcisnęli.

    Ale jak go kupiles to nie parowal???

    *** Już było parę firm, które starały mi się wmówić, że nie można tam czegoś
    oddać, albo
    rozwiązać umowy. Wszystkie się myliły.

    Musisz dogadac sie z Lawa - razem zmienicie swiat

    *** Problem jest tylko taki, że wszystko ma swój czas i miejsce.

    Dokladnie

    *** Nie wiem po co to piszę i tak nie zrozumiesz za dużo trudnych słów.

    Staram sie

    *** A skoro ty jesteś takim frajerem, że można ci wcisnąć byle gówno i
    łykasz jak świeże bułeczki to już twoja sprawa i twoje pieniądze.

    No choc w sumie nie rozumiem trudnych słow ale chyba na cyferkach sie znam
    i zaplacilem za ten kask cos ok 550 pln. Chwile potem kupilem zonie XR-1100
    za ok 700 pln.
    I w sumie nie przeszkadza mi ze maja naklejki BM
    I teraz siedze i mysle - ktory z nas jest frajerem???

    *** Widać jesteś głupszy niż średnio inteligentna małpa.

    Cieszy mnie Twoje dobre samopoczucie

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-03-28 06:58:18
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 27.03.2011 15:45, Tytus pisze:
> [...]
    > parowaniem. Jeśli nie działa jak należy to psim obowiązkiem sprzedawcy
    > jest doprowadzenie do tego by działał lub zwrot kasy.

    Chyba jednak znów trafiłem na Twój gorszy dzień. Tak, za cały kask.
    Szyba z pinlockiem jest częścią kasku, kupuje się kask jako całość. Więc
    jeśli sprzedawca nie potrafi doprowadzić do tego, żeby pinlock działał
    to można żądać zwrotu pieniędzy za cały kask, nie za pinlocka, nie za
    szybę, za cały kask.

    > *** Gwarancja to może nie obejmować zarysowań albo uszkodzeń
    > mechanicznych stworzonych przez użytkownika.
    >
    > Brak dzialania A-foga po dwoch latach zapewne nie jest spowodowany
    > uszkodzeniami stworzonymi przez uzytkownika

    Odróżniasz uszkodzenie mechaniczne od zużywania się w trakcie eksploatacji?

    Zresztą EOT, jeśli nie sam nie potrafisz dochodzić swoich praw to
    przynajmniej nie zniechęcaj innych.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 18. Data: 2011-03-28 08:09:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"zefir"
    Chyba jednak znów trafiłem na Twój gorszy dzień.

    Ja jestem jak czak noris - nie mam zlych dni

    *** Odróżniasz uszkodzenie mechaniczne od zużywania się w trakcie
    eksploatacji?

    Tak ale Ty zdecydowanie nie wiesz o tym ze w kazdej umowie gwarancyjnej
    (jesli taka posiadasz - bo jak nie a gwarancja jest dowod zakupu to masz to
    co Ci da gwarant na swoich zasadach) jest klauzula
    "gwarancji nie podlega zuzycie eksploatacyjne".
    W przeciwnym wypadku wymienialbym wizjer co rok bo przeciez porysowaly go
    robale etc...

    ***Zresztą EOT, jeśli nie sam nie potrafisz dochodzić swoich praw to
    przynajmniej nie zniechęcaj innych.

    Potrafie ale niestety w dzisiejszych czasach bezproblemowo realizuja umowy
    gwarancyjne tylko sklepy dla biedakow - Biedronka i dla tych troche
    bogatszych Lidl.
    Jak jestes mocny w reklamacjach to mam temat - federacja konsumentow sie juz
    poddala, pozostaje sprawa cywilna, szukam kogos kto za nia zaplaci i ja
    poprowadzi...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2011-05-10 06:52:05
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Seba wrote:

> [...]
    > uchylania szyby na każdym skrzyżowaniu przy większym postoju).
    > Szlag już mnie trafia - taki miał być niby ten kask dopracowany :(

    Miałem ostatnio okazję sprawdzić swojego w takich warunkach (3.5
    stopnia, wilgotno). Szyba całkowicie zaparowana dookoła pinlocka, ale
    sam pinlock bez zarzutu. Jeździłem w takich warunkach parę godzin i nie
    było problemu.

  • 20. Data: 2011-05-10 17:45:38
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 13-03-2011 19:21, Seba pisze:

    > i ona wysyłał paczkę gdzieś dalej)? Pamiętam, że kiedyś ktoś z naszego
    > oddziału Shoeia udzialał się na grupie - może mógłby mi wskazać jak tą
    > sprawę skutecznie załatwić?

    Masz źle włożonego pin-locka. Ma przylegać do szyby w sposób
    uniemożliwiający wsunięcie kartki papieru między niego a szybkę.