eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis monitorow Della
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2009-06-01 18:20:52
    Temat: Serwis monitorow Della
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora?
    Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor
    czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)?

    Pozdrawiam,
    Marcin



  • 2. Data: 2009-06-02 08:09:21
    Temat: Re: Serwis monitorow Della
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jun 1, 7:20 pm, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora?
    > Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor
    > czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)?
    [...]

    Cześć,
    z moich doświadczeń: psuje mi się monitor, więc dzwonię do Della. Tam
    podaję numer seryjny monitora, dobrze by było mieć ze sobą numer
    zamówienia, na którym widnieje ten monitor, lub numer komputera, z
    którym ten monitor zanabyłeś. Następnie odpowiadasz na kilka mniej lub
    bardziej irytujących pytań mających na celu upewnienie się przez
    Twojego rozmówcę, że problem jest:
    a) nienaprawialny przez Ciebie (np. poprzez "reset to factory
    defaults" lub sprawdzenie kabla);
    b) związany z monitorem, a nie np. z komputerem (będziesz musiał m.in.
    odpowiedzieć, czy problem występuje, gdy monitor jest odłączony od
    kompa i wyświetla tzw. "test screen");
    c) wadą monitora, a nie wynikiem Twojej "fizycznej
    interwencji" (spytają Cię o widoczne ślady uderzeń, złamane plastiki
    itp.);
    d) objęty gwarancją - tu chodzi mi głównie o to, czy gwarancja na ten
    monitor + tzw. grace period się nie skończyły.
    Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych
    przez Ciebie do danych w ich bazie).
    Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień
    przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do
    wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo
    pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami
    poserwisowymi. Zdarzało mi się np. otrzymać na wymianę monitor, na
    którym widać było ślady użytkowania, choć sam monitor był sprawny.
    Trochę to irytujące, ale w końcu, gdyby mi naprawili mój zepsuty
    monitor (zamiast go wymieniać, to nadal byłby to monitor używany (ale
    przeze mnie).
    I ostatnia rzecz - kurier, który dostarczy Ci monitor, niekoniecznie
    zabiera Twój stary - czasem odbiór realizowany jest przez innego
    kuriera, w inny dzień.
    Powodzenia.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki


  • 3. Data: 2009-06-02 15:06:53
    Temat: Re: Serwis monitorow Della
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba
    gadać ?


  • 4. Data: 2009-06-02 16:04:09
    Temat: Re: Serwis monitorow Della
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jun 2, 4:06 pm, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > a jak monitor był kupiony od kogoś i ma jeszcze gwarancję, to co trzeba
    > gadać ?

    Wg mnie prawdę i tylko prawdę :)
    Podajesz swoje nazwisko, na co Dell mówi, że monitor ten został
    sprzedany komuś innemu i czy znasz jego nazwisko. Wówczas Ty mówisz:
    "Tak, oczywiście. Kupiłem ten monitor od Pana Iksińskiego i za chwilę
    przefaksuję Wam fakturę, dzięki której udowodnię, że uczciwie wszedłem
    w jego posiadanie".
    To powinno załatwić sprawę - dotychczas działało w moim przypadku. Tu
    zaznaczę, że opisuję moje doświadczenia z Dellem w Glasgow.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki


  • 5. Data: 2009-06-15 19:37:14
    Temat: Re: Serwis monitorow Della
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:58cf926a-105c-4e7f-8b00-bd38fd4c45a6@g20g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych
    > przez Ciebie do danych w ich bazie).
    > Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień
    > przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do
    > wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo
    > pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami
    > poserwisowymi.

    Dzieki. Okazalo sie, ze w Polsce dziala to tak samo jak w UK.
    Troche pocieszajace, ze nie sa potrzebne papiery, faktury,
    paragony itp. Wystarczyl numer seryjny. Nastepnego
    dnia przywiezli monitor, zabrali zepsuty i po sprawie.
    Polecam serwis Della :)

    Pozdrawiam,
    Marcin


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: