eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis monitorow DellaRe: Serwis monitorow Della
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!g20g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Marcin Zawadzki <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis monitorow Della
    Date: Tue, 2 Jun 2009 01:09:21 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 53
    Message-ID: <5...@g...googlegroups.com>
    References: <h01cdk$nqf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.190.112.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1243930161 14837 127.0.0.1 (2 Jun 2009 08:09:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jun 2009 08:09:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g20g2000vba.googlegroups.com; posting-host=62.190.112.203;
    posting-account=8JEYWAoAAADYzEQ4wgYW6Us3O-IlZ7Dp
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/530.5
    (KHTML, like Gecko) Chrome/2.0.172.28
    Safari/530.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1150249
    [ ukryj nagłówki ]

    On Jun 1, 7:20 pm, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos korzystal z serwisu Della w przypadku monitora?
    > Jak wyglada naprawa? Przyjezdza kurier i zabiera monitor
    > czy moze jakis inzynier i od razu naprawia (jak w laptopach)?
    [...]

    Cześć,
    z moich doświadczeń: psuje mi się monitor, więc dzwonię do Della. Tam
    podaję numer seryjny monitora, dobrze by było mieć ze sobą numer
    zamówienia, na którym widnieje ten monitor, lub numer komputera, z
    którym ten monitor zanabyłeś. Następnie odpowiadasz na kilka mniej lub
    bardziej irytujących pytań mających na celu upewnienie się przez
    Twojego rozmówcę, że problem jest:
    a) nienaprawialny przez Ciebie (np. poprzez "reset to factory
    defaults" lub sprawdzenie kabla);
    b) związany z monitorem, a nie np. z komputerem (będziesz musiał m.in.
    odpowiedzieć, czy problem występuje, gdy monitor jest odłączony od
    kompa i wyświetla tzw. "test screen");
    c) wadą monitora, a nie wynikiem Twojej "fizycznej
    interwencji" (spytają Cię o widoczne ślady uderzeń, złamane plastiki
    itp.);
    d) objęty gwarancją - tu chodzi mi głównie o to, czy gwarancja na ten
    monitor + tzw. grace period się nie skończyły.
    Sprawdzają również, czy to Twój monitor (porównanie danych podanych
    przez Ciebie do danych w ich bazie).
    Jeśli wszystko pójdzie pozytywnie (bo czemu nie?), to na drugi dzień
    przysyłają Ci nowy monitor. No, może niekoniecznie nowy, ponieważ do
    wymian serwisowych biorą głównie części tzw. refurbished, które, albo
    pochodzą z wycofanych zamówień (pół biedy), albo są częściami
    poserwisowymi. Zdarzało mi się np. otrzymać na wymianę monitor, na
    którym widać było ślady użytkowania, choć sam monitor był sprawny.
    Trochę to irytujące, ale w końcu, gdyby mi naprawili mój zepsuty
    monitor (zamiast go wymieniać, to nadal byłby to monitor używany (ale
    przeze mnie).
    I ostatnia rzecz - kurier, który dostarczy Ci monitor, niekoniecznie
    zabiera Twój stary - czasem odbiór realizowany jest przez innego
    kuriera, w inny dzień.
    Powodzenia.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: