eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSerwis Sony
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2013-02-08 19:26:59
    Temat: Serwis Sony
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Witam
    Moja Xperia S odmówiła pewnego dnia posłuszeństwa. Nie chciała się
    włączyć, po podłączeniu ładowarki przez kilka minut świeciła się dioda
    ładowania potem gasła. Nie reagowała na twardy reset (przycisk włączenia
    + volume up). Zaniosłem do salonu Orange, z uwagi na to że tel. z
    początku serii (miał żółte plamy na wyświetlaczu) zgłosiłem 2 usterki:
    nie włącza się i żółta plama. Konsultant - z fochem - przyjął reklamację
    i dopisał "ślady użytkowania" (chyba mu chodziło o ślady paluchów na
    wyświetlaczu - imo. stan telefonu bdb.)
    Po tygodniu telefon wraca nie naprawiony, gwarancja anulowana z powodu
    śladów zawilgocenia na płycie głównej (mam czarno-białe zdjęcie ze
    wskazaniem strzałkami miejsc).
    I teraz najlepsze - telefon się uruchomił i wydaje mi się że ma
    wymieniony wyświetlacz bo nie widzę już tych plam. Soft został wgrany
    Orange, dane na pamięci wyczyszczone. Ale nie działa karta SIM - mogę
    wbić kod ale otrzymuje komunikat - brak sim (tego uszkodzenia nie było).
    Ja to rozumuje w ten sposób - serwis coś tam podłubał a potem stwierdził
    zawilgocenie płyty głównej. Po czym albo coś popsuł albo założył
    jakiegoś dziwnego locka (czy to możliwe?)

    Są jakieś szanse że i uznają jednak reklamację? Bo według mnie to jakoś
    dziwnie wygląda. Oczywiście założyli plombę żeby nie zaglądać do płyty
    głównej w jakimś serwisie.
    Jak się będę odwoływał to muszę zapłacić za ekspertyzę - to skąd bez
    ekspertyzy wiedzą że zalanie? (telefonu nigdy nie zalałem)
    No i na pewno jak zlecą ekspertyzę to ekspert potwierdzi tezę zlecającego.
    Wnerwili mnie na maxa i nie wiem czy jeszcze wymuszę na nich naprawę bez
    ponoszenia kosztów.

    Ma ktoś radę na serwis Sony (w-support)?
    Nie mogę znaleźć maila do ich HQ

    Darek

    Ps. jaki jest koszt naprawy takiej usterki w jakimś serwisie?


  • 2. Data: 2013-02-13 02:42:00
    Temat: Re: Serwis Sony
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 19:26, Darek pisze:
    > Moja Xperia S odmówiła pewnego dnia posłuszeństwa. Nie chciała się
    > włączyć, po podłączeniu ładowarki przez kilka minut świeciła się dioda
    > ładowania potem gasła.

    W mojej Xperii zepsuł się... kabel. Tak. KABEL. Wyraźnie coś nie
    kontaktowało, a przy podłączaniu było słychać odgłosy
    smażenia/zwierania. Wziąłem kabel od poprzedniej nokii i na nim wszystko
    działa. Już się bałem, że gniazdo poszło, ale nie. Kabel też wygląda w
    porządku, a jednak nie jest. Jeszcze dobrze, że bateria nie wybuchła.
    Telefon ma pół roku, więc myślałem o zgłoszeniu tego do serwisu, bo
    jakim cudem mógł się zepsuć wtyk, gdy gniazdo jest w pełni sprawne, ale
    po Twojej przygodzie chyba odpuszczę.

    Tobie niestety pomóc nie potrafię.


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: