  • 1. Data: 2013-01-26 22:21:30
    Temat: Sensowny klient poczty IMAP
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Sensowny klient poczty IMAP na Android 4.x.x.

    Czy istnieje takowy?

  • 2. Data: 2013-01-26 22:29:27
    Temat: Re: Sensowny klient poczty IMAP
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Sensowny klient poczty IMAP na Android 4.x.x.
    > Czy istnieje takowy?

    siur
    Polecam AquaMail. Jest zajebisty, nie przekombinowany i po polsku. Ustawień
    też ma dużo.
    Używałem kiedyś jakieś k9 i maildroid ale mi nie podeszły a tego używam od 6
    m-cy i nie ma żadnych wad.
    Wersja free obsługuje tylko 2 konta
    http://tinyurl.com/a3v46wl

  • 3. Data: 2013-01-26 22:32:21
    Od: "P. B. " <p...@w...pl>

    Mr Misio <m...@g...pl> Wrote in message:
    > Sensowny klient poczty IMAP na Android 4.x.x.
    >
    > Czy istnieje takowy?

    K-9 Mail. Bardzo rozbudowany, więc pierwsza konfiguracja bywa
    nieco żmudna. Jeżeli wystarczy Ci podgląd tylko Inboxu, to
    wbudowana w większości urządzeń jest wystarczająca.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-01-27 00:15:22
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik frank drebin napisał:
> [...]
    > Ustawień też ma dużo.
    > Używałem kiedyś jakieś k9 i maildroid ale mi nie podeszły a tego używam

    Az za dośc, sprawdze to cudo ;)

  • 5. Data: 2013-01-28 08:21:43
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-26 22:32, P. B. pisze:

    > K-9 Mail. Bardzo rozbudowany, więc pierwsza konfiguracja bywa
    > nieco żmudna. Jeżeli wystarczy Ci podgląd tylko Inboxu, to
    > wbudowana w większości urządzeń jest wystarczająca.

    Ja też używam K-9 i polecam, menu dość zagmatwane, niezbyt łatwo
    znajduje się miejsce gdzie zaznacza się foldery do wyświetlania czy
    synchronizacji i jak chce się na chwilę włączyć wyświetlanie jakiegoś
    folderu to trzeba się nieźle naszukać. Ale poza tym sprawuje się dobrze

    Lukasz

  • 6. Data: 2013-01-28 10:23:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Sensowny klient poczty IMAP na Android 4.x.x.
    > Czy istnieje takowy?

    Podepnę się ...

    Jaki czytnik news ??

  • 7. Data: 2013-01-28 13:55:28
    Od: "P. B. " <p...@w...pl>

    > Podepnę się ...
    >
    > Jaki czytnik news ??

    NewsGroup używam teraz. Wcześniej używałem Groundhog. Musisz sobie
    zobaczyć, który Ci bardziej pasuje.
    Jest jeszcze Android Usenet Reader, ale ciągle mi się coś w nim
    psuło i dałem sobie z nim spokój.

  • 8. Data: 2013-01-28 19:37:59
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 28-01-2013 08:21, ddddddd wrote:

> [...]
    >synchronizacji i jak chce się na chwilę włączyć wyświetlanie jakiegoś
    >folderu to trzeba się nieźle naszukać. Ale poza tym sprawuje się dobrze

    Domyślny.

    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych