-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Tata <k...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Seat Toledo II, 1,9 TDI AHF komputer sterownik
Date: Thu, 3 Nov 2016 20:06:39 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <nvg1s2$3uh$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 159-205-237-142.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1478200002 4049 159.205.237.142 (3 Nov 2016 19:06:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Nov 2016 19:06:42 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Mozilla-News-Host: news://news.dialog.net.pl:119
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591429
[ ukryj nagłówki ]Kilka lat temu, immobilizer fabryczny często uniemożliwiał uruchomienie
silnika, który po kilku obrotach gasł. Lampka kontrolna kluczyka migała
zamiast zgasnąć, transponder w kluczyku był badany i był sprawny.
Samochód z kwietnia 1999 roku, z początków produkcji i według opinii
elektronika samochodowego był to błąd fabryczny. Elektronik samochodowy,
wg Jego słów, odłączył przewód danych, nawet przelutował układ scalony
procesora na nowy, i problem zniknął. To odłączenie to w celu
uniemożliwienia "grzebania" przez innych. Roczna gwarancja na wykonaną
pracę minęła 2 lata temu.
Mam jednak inny problem, bo komputery diagnostyczne nie wykrywają
elektroniki samochodu, tak jakby jej nie było, nie "widzą" pojazdu.
Co Grupowicze radzą zrobić:
1) Kupić używany komputer sterownik i czy będzie właściwie działał?
2) Poprosić innego elektronika samochodowego o dokonanie zmian w
dotychczasowym komputerze sterowniku, np. wgranie nowego oprogramowania,
wlutowanie innego procesora, ponowne podłączenie przewodu danych?
3) Inne propozycje i jakie.
Chciałbym, żeby komputery diagnostyczne "widziały" moje Toledo. Niedawno
mechanik samochodowy usunął błędy, posługując się wskaźnikami na desce
rozdzielczej, nie wiem czy to możliwe i jak to zrobił. Nadmieniam, że z
elektroniką samochodu nie mam problemu i wszystko działa prawidłowo.
Z poważaniem
MJ
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.16 18:33 Szumek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=