  • Data: 2009-11-20 22:42:48
    Temat: Seagate ST31000528AS wydaje dziwne dzwięki
    Od: "Zet" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem dziś dysk Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS 1TB i mam z nim pewien
    problem. Dysk jest cichy dobrze wyważony, nie rezonuje, ale zdarza mu się co
    pewien czas cyknąć (pewnie parkowanie głowic) i słychać jak by
    wyhamowywał/rozpędzał się, smart zdaje się wyglądać dobrze (
    http://tinyurl.com/yjezm2x ), dodam tylko że w czasie tej sytuacji dysk nie jest
    używany do zapisu/odczytu. Czy to jakaś nowa właściwość dysków Seagate? Posiadam
    też inny dysk 750GB serii 7200.10 który nie wydaje tego typu dźwięków. Gdy
    zaczynam pracować z plikami znajdującymi się na nim słychać jak znowu startuje.
    Co to może być ?
    --
    Pozdrawiam!
    Zet