  • 1. Data: 2009-08-12 23:17:03
    Temat: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    hej
    jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas (30sekund?)
    jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 2. Data: 2009-08-13 07:47:21
    Temat: Re: Se C702 nagrywanie i beep
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Odpowiedz na

    > hej
    > jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas
    > (30sekund?) jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?

    Używać telefonu z WM?
    ;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 3. Data: 2009-08-13 08:20:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Sie, 01:17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > hej jak pozbyc sie sygnału beep ktory pojawia sie raz na jakis czas (30sekund?)
    > jezeli nagrywam prowadzona rozmowe?
    Jest możliwość - http://se-center.info/forumdisplay.php?f=294
    Platforma A2 jest zupełnie rozpracowana i robi się to tzw. patchem.
    Niestety mnie ten konkretnie patch na wersję fw [...]37 nie zadziałał
    mimo do deklaracji twórców, może tobie sie uda. Co do posiadaczy
    gwarancji nie należy się bać, można łatwo fw łatwo przywrócić do
    oryginalnego.
    Pozdr. - J
    ------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 4. Data: 2009-08-13 09:18:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ma napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Używać telefonu z WM?
    > ;)

    z czym?

    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    I jedyne,które ma za co!" Mark Twain

  • 5. Data: 2009-08-13 09:39:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Sie, 11:18, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > z czym?
    Z Windows Mobile, taka kpinka na poczekaniu... :-)
    Pozdr. - J
    ------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 6. Data: 2009-08-13 11:03:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z Windows Mobile, taka kpinka na poczekaniu... :-)

    aha
    problem polega na tym, ze Se spierdoliło nawet to, co dobrze działało w
    poprzednich modelach - patrz np k750i - tam nie było takich dziwnych
    wymysłów z beepaniem.

    Inna sprawa - super wymyslili tzw szybkie wybieranie (taka metoda
    slownikowa dla ksiazki telefonicznej) I wszystko byłoby ok, gdyby nie to,
    ze oczywiscie musieli cos spierdzielic - zapomniano o polskich znakach...

    Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

  • 7. Data: 2009-08-13 11:22:45
    Od: "u" <...@w...yz>

    wiadomości news:13082009.0C5C537C@budzik61.poznan.pl...
    > Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702

    Zależy co kto potrzebuje.
    Mam rok ten model i czasami zastanawiam się na co by go zamienić.
    Mi się C702 podoba i na razie następcy nie widzę.

  • 8. Data: 2009-08-13 11:38:49
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

> [...]

    > slownikowa dla ksiazki telefonicznej) I wszystko byłoby ok, gdyby nie
    > to, ze oczywiscie musieli cos spierdzielic - zapomniano o polskich

    WM ma to od dawna. Łacznie ze słownikowym wyszukiwaniem w treści smsów.
    Nie zapomniano o polskich znakach.
    MSPANC

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 9. Data: 2009-08-13 13:13:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Sie, 13:03, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > wymysłów z beepaniem.
    > Generalnie - nawet wrogowi nie polece SE c702
    To dupy nie zawracaj że potrzebujesz wyjąć beep. Sprzedaj go i kup coś
    bez beepa, jak ci się uda.
    A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
    go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.
    Pozdr. - J
    ------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 10. Data: 2009-08-13 18:22:59

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    >A beep jest wymagany, tego wymaga prawo żeby rozmówca miał sygnał, że
    >go jakiś cwaniak nie nagrywa. Do nagrywania jest potrzebna jest zgoda.

    Na świecie może tak, w Polsce nie .
    Od czasów awantury z dyktafonem Ziobro sprawa była maglowana.
    Własnego rozmówcę możesz nagrywać do woli czymkolwiek i jeszcze zanieść do
    sądu jako dowód, a sąd może uwzględnić .
    Komórki przeciętne mają dyktafony, ale lepszy rydz niż nic.