  • 11. Data: 2015-12-14 09:53:29
    Temat: Re: Schubertha C3 uj szczelil...
    Od: asman <asman7006@_NOSPAM_interia.pl>

    kapec napisal

    > Dzis wlasnie sprawa sie definitywnie wyjasnila.
    > Poslalem maila do Magdeburga z prosba o pomoc. Odeslali mi mailem
    > zwrotnym info, kto sie zajmuje dystrybucja na nasz kraj. Nr tel nie
    > odpowiadal, mail odbijal. Po telefonie do fabryki opisujacym praktyki
    > polskiego przedstawiciela (jak sie pozniej okazalo nie tylko polskiego
    > bo pan Marcin Szambelan jest tez dystrybutorem na Litwe, Lotwe i
    > Ukraine) odezwal sie do mnie ow pan z prosba o naswietlenie problemu.
    > Powiedzialem co i jak, troche sie krzywil, ze kask sam rozebralem i ze
> [...]

    Cześć,
    mam taki sam problem z moim kaskiem za dużą kasę. Rozmawiałem z Panem
    Szambelanem i wysłał mnie na drzewo. Z kim konkretnie kontaktowałeś się w
    fabryce? Jak przedstawiłeś sprawę bo tez już mam po gwarancji i póki co
    nie znalazłem paragonu a jedynie książeczkę z instrukcją.

    Czy korzystałeś z podanego tutaj numeru?

    Schuberth Head Protection Technology GmbH
    Service Center
    Rebenring 31
    38106 Braunschweig

    Tel. : 0531 / 38005-555