  • Data: 2012-05-24 05:30:47
    Temat: Schubertha C3 uj szczelil...
    Od: kapec <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciezko chodzil mi mechanizm podnoszenia blendy. Do wczoraj, bo wczoraj
    przestal dzialac calkowicie.
    Rozebralem kask, zeby sprawdzic co sie stalo. Caly mechanizm porusza
    sie przy pomocy dwoch linek, a w zasadzie drutow w pancerzach. No i te
    druty sie najnormalniej w swiecie polamaly. Ki czort? Spotkal sie juz
    ktos z czyms takim? Obawiam sie, ze trudno bedzie mi takowy drut
    znalezc, bo jest on twardy i sprezysty, zeby mechanizm dzialal musi
    miec odpowiednia dlugosc i grubosc.
    Nosz kurwa mac. Zeby to w chinskim gownie sie stalo, ale w kasku za 2
    tysie? Moze mozna gdzies taki mechanizm kupic? Albo ktos ma
    powypadkowe zgliszcza i sie ten jebany linkodrut uchowal?
    Kapec