  • Data: 2012-05-26 00:50:34
    Temat: Re: Schubertha C3 uj szczelil...
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :)

    W dniu 2012-05-24 11:43, kapec pisze:
    > Kupilem ten kask poltora roku temu jako wyprzedazowy w likwidowanym
    > sklepie w niemczech. Jakos nie wpadlem na pomysl zachowania paragonu
    > czy innego potwierdzenia zakupu. Stad problem z reklamacja.
    > Napisze do nich maila, zobaczymy co odpowiedza

    W moim miałem troche inny problem - uchwyt blendy wzial sie i spekal.
    Bylem bezposrednio u importera z tym tematem i przy okazji zrobil mi
    przeglad garnka. Wyszlo, ze tez mam juz pogiete linki, wiec zostaly
    wymienione, ale przy okazji zostalem pouczony, ze pod zadnym pozorem nie
    nalezy odslaniac blendy bez uzycia dzwigienki - paluchem, bo niestety
    prowadzi to do wlasnie takich usterek

    podsumowujac, nie wiem, jak bylaby normalnie zakwalifikowana taka usterka.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek