  • 1. Data: 2009-02-18 15:50:27
    Temat: Schemat w PADS
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam Panowie ,

    Czy ktoś z was używa PADS? Dostałem mały schemacik w PADS , ale używam innego
    softu , który nie importuje tego formatu. Czy mógłby ktoś z Was odczytać ten
    schemat i przerobić na pdf , doc , cokolwiek...

    Plik jest tutaj :

    http://www.wrzuta.pl/pliki/iWU09XoJcC/emp-p27

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 2. Data: 2009-02-18 15:59:31
    Temat: Re: Schemat w PADS
    Od: Raven <r...@t...pl>

    MH pisze:
> [...]
    > softu , który nie importuje tego formatu. Czy mógłby ktoś z Was odczytać ten
    > schemat i przerobić na pdf , doc , cokolwiek...

    to powino rozwiazac problem ]:->

    http://tnij.org/pads

  • 3. Data: 2009-02-18 16:14:06
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > to powino rozwiazac problem ]:->
    >
    > http://tnij.org/pads

    Za duuuże ....

    MH

  • 4. Data: 2009-02-18 20:15:30
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    MH pisze:
> [...]

    Ze strony mentora można pobrać demo (160MB).
    ftp://ftp.mentor.com/pub/mentortech/mt2/pads/demos/P
    ADS2007_eval.zip
    Tylko będziesz się musiał zarejestrować, żeby dostać klucz.

  • 5. Data: 2009-02-19 11:14:33
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]
    ten
    > schemat i przerobić na pdf , doc , cokolwiek...
    Ja bym poprosił o pomoc tutaj:
    http://www.pcblibraries.com/forum/forum_topics.asp?F
    ID=32
    Forum wąskobranżowe skupia użytkowników dokładnie tego programu.
    Kolegi problem jest typowy, więc każdy może pomóc.
    Jednak należałoby na wstępie zaznaczyć, że instalacja demo nie wchodzi w grę
    ze względu na ....
    np. 150 MB, obawy co do stopnia komplikacji przy konfiguracji itp.
    Tak przy okazji dodam, że są programy CAD , które _instalują_ się w 30
    sekund i są gotowe do pracy.
    Tak jest z RIMU.
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar