    From: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Sarna vs samochód, co i jak
    Date: Mon, 7 Nov 2011 00:31:35 +0100

    Witam!

    Wiem, że to częste kłamstwo na grupach, ale: szukałem i nie znalazłem
    konkretnej informacji w kwestii kolejności działań bezpośrednio po fakcie i
    trochę później po uderzeniu sarny. Czy sarnę potrąciwszy miałem zadzwonić
    na policję? Mnie się nic nie stało, sarna koniec końców się podniosła i
    uciekła w swoją stronę (więc ciała ofiary nie ma, nie ma też jedynego
    świadka, który bynajmniej nie byłby bezstronny) samochód tylko lekko
    walnięty, ale wygląda na to, że nic poważnego (odkształcony zderzak, lampy
    sprawne). Od kogo mogę się w takiej sytuacji domagać odszkodowania? Droga
    jest gminna, nie ma znaku ostrzegającego o dzikich zwierzętach, ale w jaki
    sposób teraz (bez dzwonienia na policję, to pytanie wyżej było takie na
    przyszłość) udowodnić, że to sarna?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.