  • 1. Data: 2009-11-28 08:25:53
    Temat: C+ zmiana regulaminu
    Od: "G." <b...@g...pl>

    Witam

    Czy listopadowa zmiana regulaminu jest podstawą do rozwiązania umowy? Jakby
    ktoś nie wiedział że taka zmiana nastąpiła to jest na przedostatniej stronie
    gazetki.

    M.

  • 2. Data: 2009-11-28 11:37:18
    Temat: Re: C+ zmiana regulaminu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "G." <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy listopadowa zmiana regulaminu jest podstawą do rozwiązania umowy?

    Jest.
    Ale od kary nie zwalnia.

  • 3. Data: 2009-11-28 14:53:51
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Jest.
    > Ale od kary nie zwalnia.
    mozesz rozwinac?
    skoro nie zgadzam sie na zmiane regulaminu to moge rozwiazac umowe - pod
    kara?

    dzieki
    pzdrw
    Piotr

  • 4. Data: 2009-11-28 14:56:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mozesz rozwinac?
    > skoro nie zgadzam sie na zmiane regulaminu to moge rozwiazac umowe - pod
    > kara?

    Dokładnie tak.
    Prawo się zmieniło i nie każda zmiana regulaminu zwalnia od płacenia kary
    przy rozwiązaniu umowy.
    Dotyczy również operatorów telekomunikacyjnych.

  • 5. Data: 2009-11-28 15:44:00
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy rozwiązaniu umowy.
    > Dotyczy również operatorów telekomunikacyjnych.

    dotyczy to zerwania (od reki)
    czy takze wypowiedzenia ( 3 miesiace)?
    oczywiscie chodzi mi "przed zakonczeniem okresu promocyjnego"?

  • 6. Data: 2009-11-28 16:19:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dotyczy to zerwania (od reki)
    > czy takze wypowiedzenia ( 3 miesiace)?
    > oczywiscie chodzi mi "przed zakonczeniem okresu promocyjnego"?

    Ze niedotrzymanie okresu promocyjnego karę zapłacisz w każdym przypadku, z
    wyjątkiem zmiany regulaminu, cennika, czy zawartości programowej na Twoją
    niekorzyść.

  • 7. Data: 2009-11-28 16:24:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 16:44:00 +0100, Piotr napisał(a):

    > dzieki
    > dotyczy to zerwania (od reki)
    > czy takze wypowiedzenia ( 3 miesiace)?
    > oczywiscie chodzi mi "przed zakonczeniem okresu promocyjnego"?

    Wiesz.. w realnym świecie nie każdy ekstrapoluje Prawo Telekomunikacyjne na
    Kodeks cywilny jak koniotrzepolino (bo on to sobie ekstrapoluje to co chce
    na cokolwiek), więc jeżeli chodzi o kasę (twoją), to sprawdź sam stan
    prawny.
    W normalnym świecie w przypadku C+ obowiązuje Kodeks Cywilny i jedyne co
    trzeba sprawdzić, to czy regulamin jest istotną częścią zawartej umowy, co
    w zasadzie nie jest specjalnie trudne.
    Zwłaszcza, że Rejestr Klauzul Niedozwolonych zawiera kilka podobnych
    przypadków - tzn utrudnienia rozwiązania umowy w razie zmiany regulaminu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-28 20:06:12
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Ze niedotrzymanie okresu promocyjnego karę zapłacisz w każdym przypadku, z
    > wyjątkiem zmiany regulaminu, cennika, czy zawartości programowej na Twoją
    > niekorzyść.

    Przy czym to C+ musi udowodnić że abonent nie
    stracił na zmianie regulaminu czy oferty programowej,
    a NIE ODWROTNIE!

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 9. Data: 2009-11-29 00:04:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Przy czym to C+ musi udowodnić że abonent nie
    > stracił na zmianie regulaminu czy oferty programowej,
    > a NIE ODWROTNIE!

    Jasna rzecz, niemniej jak zmieniają kilka nic nie znaczących pierdół, czy
    dodają nowe programy to nie będą mieli z tym problemu.
    A udowodnić to musi dopiero sądowi, może drogo wyjść takie powiedzenie
    "sprawdzam".