  • 11. Data: 2009-03-13 10:18:46
    Temat: Re: Samsung Omnia czy Nokia E51 - co wybrac
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    owp pisze:

    > Ja wgrałem sobie program, który pozwala ręcznie regulować podświetlanie
    > ekranu - teraz dociągam do 3 dni. Nie wiem jakim cudem niektórym udaje
    > się 5 dni, może to kwestia baterii...

    I jeszcze operatora. Zgaduję: korzystasz z Orange?

    Marek

  • 12. Data: 2009-03-13 10:44:52
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    MarekM napisał(a):

    > I jeszcze operatora. Zgaduję: korzystasz z Orange?
    >
    > Marek

    Garmina na próbę miałem, jednak ubijałem jego ukryty proces. Tel w erze.
    W orange'u dają gorszą baterię z tego co gdzieś czytałem?
    Wieczorem wrzuciłem jeszcze programik do automatycznego zarządzania
    profilami i ustawiłem na czas spania offline. Zobaczymy czy coś to da.

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org

  • 13. Data: 2009-03-13 11:00:44
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    tomaszkrusz pisze:

    > Garmina na próbę miałem, jednak ubijałem jego ukryty proces. Tel w erze.
    > W orange'u dają gorszą baterię z tego co gdzieś czytałem?

    Nie, to kwestia konfiguracji sieci. Po prostu w Orange bateria szybciej
    się kończy, bo sieć wymusza częstsze niż standardowe "meldowanie się"
    telefonu i moduł radiowy pracuje więcej. Widać w Twoim przypadku jakaś
    inna przyczyna. Może masz to szczęście przebywać głównie "na granicy"
    zasięgu kilku stacji, z których sygnał jest zbliżony i telefon częściej
    się przełącza?

    Marek

  • 14. Data: 2009-03-13 13:39:43
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

    > E71? Swiadomie napisales 7 a nie 5?

    tak :-)

    btw. ad pradozernosci nowych symbionofonów serii E:
    tu jest tak ze mas apalikacji zamontowanych, to w jakis
    tam sposob one sobie dzialaja w tle i w trybie uspienia generuja
    rozne dziwne wzrosty poboru pradu...

    ale jest aplikacyjka nokia energy profiller
    i mozna sprawdzic ile ciagnie telefon.... w stanie spoczynku pwoinienc
    ciagnac okolo 0,04W
    i teraz w zaleznosci ile rozmawiasz korzystasz z bajerow typu 3g / wifi / bt
    i odpalonych bajerow
    typu nokia email itd. mozna dociagnac do 5 dni :-) (plus/era, nie wiem jak
    oranżada...)

    ot i cala tajemnica :->

  • 15. Data: 2009-03-13 14:33:58
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    Ten proces się odradza, ale skoro o nim wiesz, to pewnie też zabiłeś
    'odradzanie się' :)

    > Nie, to kwestia konfiguracji sieci. Po prostu w Orange bateria szybciej
    > się kończy, bo sieć wymusza częstsze niż standardowe "meldowanie się"

    Ja mam w Play i też nie mam szans na 5 dni...

  • 16. Data: 2009-03-13 18:58:32
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomaszkrusz zapodal(a):

    > nieźle ;-/ Ze trzy tygodnie temu zmieniłem K550i na właśnie e51 (nową) i
    > powoli mnie szl... trafia z nią. Nawet kompletnie nieużywana trzyma 2
    > dni. Bluetooth wyłączony, umts także, wifi również (skanowanie) -
    > reklamować baterię czy to "cudo" tak ma?

    to cudo tak nie ma, a może zainstalowałeś jakieś programy lub często jesteś
    w miejscu o słabym zasięgu?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2009-03-13 19:24:46
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    owp napisał(a):

    > Ten proces się odradza, ale skoro o nim wiesz, to pewnie też zabiłeś
    > 'odradzanie się' :)

    Wystarczyło zmienić mu rozszerzenie pliku...

  • 18. Data: 2009-03-13 20:05:22
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tomaszkrusz napisal(a):

    > Garmina na próbę miałem, jednak ubijałem jego ukryty proces. Tel w erze.

    czy możesz odpowiedzieć mi na pytanie: ściskając górę telefonu (te
    chromowane boczki lub gdzieś tam) porusza Ci się klawiatura? (tzn wygina
    środkiem do góry)? Jesteś w stanie w ogóle uzyskać taki efekt?

    > W orange'u dają gorszą baterię z tego co gdzieś czytałem?

    podaj oznaczenia baterii oraz pojemność - porównamy. U mnie: Nokia BP-4L
    1500 mAh 3.7V

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 19. Data: 2009-03-13 20:05:22
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    tg napisal(a):

    > one chyba juz takie sa, mialem e71, rozpakowalem z pudelka, pobawilem sie,
    > pierwszy miesiac trzymala po 2-3 dni - imho slabo

    ciekawe, mam e71 od pół roku i ładuję co 5-7 dni. Skanowanie wifi oraz
    BT wyłączone, 3G włączone - użytkowanie normalne: smsy, rozmowy.

    > wgralem najnowszy soft, zrobilem full reset, i bez zainstalowanych jakichkolwiek
    > aplikacji, z jasnoscia na polowe, wylaczonym bt i wifi trzymala do 30-35h

    musiałeś trafić jakiś trefny egzemplarz, ja jestem zaskoczony długością
    działania. Jest tylko jedno ale: ja kupowałem nowy w sklepie, mój kolega
    ma e71 z salonu (z plusa) i jest ona jakoś gorzej wykonana (np
    klawiatura się gnie w jego, u mnie nie da się czegoś takiego), chociaż
    bateria trzyma podobnie.

    > jako ze zdjacia robi beznadziejne (glownie dokumenty) chwilowo wrocilem

    to inna sprawa, aparat mógłby być lepszy

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 20. Data: 2009-03-13 20:05:22
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Michal k. napisal(a):

> [...]
    > i odpalonych bajerow
    > typu nokia email itd. mozna dociagnac do 5 dni :-) (plus/era, nie wiem jak

    uzupełniając wiadomości z mojego wcześniejszego postu - u mnie stale
    chodzą trzy aplikacje: advanced call manager, sms spam manager oraz
    handy taskman. Aż z ciekawości sprawdzę tym profilerem.

    --
    pozdrawiam, Zbylut