  • 11. Data: 2009-02-03 09:35:56
    Temat: Re: Samsung NC10 -> do monitora F HD?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gm7ofs$4gc$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    A04PL_Win_XPH.html)

    > ten laptop jest klasyfikowany jako netbook czyli lapek do przeglądania
    > netu, oczywiście to uproszczenie ale uzywanie go jako źródła sygnału HD to
    > raczej nieporozumienie.

    eee bo? :) Miałeś Ty to w ręku w ogóle? :))

    M.

  • 12. Data: 2009-02-03 09:46:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > eee bo? :) Miałeś Ty to w ręku w ogóle? :))

    eeee bo miałem i tego i EeePc i MSI Wind, wiesz jaki tam jest procek ? wiesz
    jaka grafika ?

  • 13. Data: 2009-02-03 18:59:59
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > eeee bo miałem i tego i EeePc i MSI Wind, wiesz jaki tam jest procek ? wiesz
    > jaka grafika ?

    Ee no grafika to taka jak chyba w HP nx7400 a chodzą mi płynnie na max
    detalach takie gry jak Colin 5. Ja wiem że to nie nowa gra, ale mimo
    wszystko śmiga - jeśli to mi wydoli pod takimi aplikacjami jak office,
    corel w full HD to mnie wystarczy.

    Myślę, że 2 GB trochę by poporawiło sytuację.

    GB

  • 14. Data: 2009-02-03 19:56:46
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > corel w full HD to mnie wystarczy.
    >
    > Myślę, że 2 GB trochę by poporawiło sytuację.

    Więcej pamięci nie poprawi tego!
    Po prostu procek za słaby.

    zyga

  • 15. Data: 2009-02-03 21:26:11
    Od: "FOX33" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gm8bo5$h9h$1@news.interia.pl...

    > Chyba tobie się coś skopało.
    >
    > ta jasne, czysty system i skrolowanie strony w pełnym HD strasznie haczy.

    FOX32

  • 16. Data: 2009-02-03 21:55:29
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ta jasne, czysty system i skrolowanie strony w pełnym HD strasznie haczy.

    Jaki system?

    zyga

  • 17. Data: 2009-02-03 23:50:51
    Od: "FOX33" <x...@x...pl>

    > Jaki system?

    widze ze lapka na oczy nie widzialeś. a jak myślisz jaki system jest na tym
    komputerze?

    FOX33

  • 18. Data: 2009-02-07 11:25:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.2.2009, FOX33 napisał(a):

    > widze ze lapka na oczy nie widzialeś. a jak myślisz jaki system jest na tym
    > komputerze?

    A no taki jaki dostaniesz od sprzedawcy/producenta i/lub jaki sobie
    zainstalujesz. :D

    Duet XP i Ubuntu działa na tym świetnie - nie sprawdzałem jeszcze co na to
    samsungowy soft do przywracania systemu, tj. czy przy przywracaniu nie
    "zaorze" wszystkiego. W każdym razie fajne jest w nim to, że przy
    pierwszym uruchomieniu netbooka pozwala na utworzenie dodatkowej partycji.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 19. Data: 2009-02-07 11:57:12
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.2.2009, Grzegorz Brycki napisał(a):

> [...]
    A04PL_Win_XPH.html)
    > będzie współpracował z rozdzielczością HD z tym monitorem

    Współpracować będzie, ale filmów skompresowanych H264 sobie na tym nie
    pooglądasz. XviD owszem. Netbook działa zarówno w trybie klonowania jak
    i rozszerzonego pulpitu, w tym pierwszym przypadku przy H264 szarpie jakby
    mniej, ale oglądać się tego nie da.
    Za to w 720p wygląda to o wiele lepiej i momentami działa to płynnie.
    Nie wiem na ile dekodowanie dźwięku do stareo obciąża CPU. Może pomogłoby
    puszczenie dźwięku cyfrowo bezpośrednio na SPDIF, ale tu znowu nie wiem
    czy Netbook je posiada (IMO powinien) - w wolnej chwili z ciekawości to
    sprawdzę.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/