    From: "-=K=-" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Samsung I8000 czy HTC T8282 do testow softu na WM6
    Date: Tue, 21 Sep 2010 09:32:39 +0200 (CET)

    Witam. Mam mozliwosc kupienia z demobilu w
    atrakcyjnej cenie Samsunga Omnie II lub HTC HD
    ale nie moge sie zdecydowac. Czy ktos z doswiadczenia
    moze cos doradzic. Im czytam wiecej opinii i ogladam tzw. Review
    to wiadomo, ze chcialbym HTC HD2... ale budzet ogranicza mnie
    do tych dwoch modeli.

    Ktory z nich wybrac, aby zagwarantowa sobie w miare plynna prace?

    Nie zamierzam pracowac na zbrandowanym sofcie wiec od razu
    moge wgrac inne ROMy. Wizualnie interfejs bardziej mi sie podoba
    z HTC... ale obrazy na Omnii wygladaja o niebo lepiej.

    Tak wiec licze na rade. Na wybranym telefonie bede testowal
    soft napisany przeze mnie na Windows Mobile 6... Nie potrzebuje
    zadnych gier itp.

    --
    Pozdr. K.

    PS Zalezy mi na WM6 wiec fony z Androidem, Symbianem itp. odpadaja