  • 11. Data: 2015-10-01 00:59:16
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:muhfth$erc$1@node1.news.atman.pl...

    > Pomiar bez obciążenia nie ma żadnego sensu.

    > W moim starym HTC Diamond bateria pod koniec życia robiła zdumiewające
    > awarie. Albo nie działał GPS, albo pierdzialo w glośniku, czasem potrafił
    > kilka razy zwolnić jakaś prosta animacja. W dodatku wszystkie te objawy na
    > podpiętej ładowarce (!). Wymiana baterii i nagle wszystko działa.

    Pewnie układ ładowania baterii nie radzi sobie z uszkodzoną
    lub zużytą baterią i zakłóca resztę układów elektronicznych
    telefonu - stąd te dziwne rzeczy.
    Podobne efekty czasem dają tanie chinskie ładowarki - ktoś
    tu narzekał że w czasie ładowania nie działa mu touchscreen itp.

  • 12. Data: 2015-10-01 10:20:49
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 13. Data: 2015-10-01 10:20:54
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 14. Data: 2015-10-01 10:21:02
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 15. Data: 2015-10-01 10:21:05
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 16. Data: 2015-10-01 11:08:21
    Temat: Re: usrael'ska qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:

    ==-->>> http://tinyurl.com/pboy8fl !!!

  • 17. Data: 2015-10-01 11:08:26
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 18. Data: 2015-10-01 12:15:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nic nie ściemniam, przekonaj się samemu.
    > https://www.youtube.com/watch?v=KYvjuWg06l4

    OK, trzech śrubek, zapomniałem o klapce nad wtyczką baterii :-)

  • 19. Data: 2015-10-01 13:44:52
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-01 o 12:15, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > OK, trzech śrubek, zapomniałem o klapce nad wtyczką baterii :-)
    No to teraz pokaż mi to na przykładzie iPhone 1,2,3,5 i 6 :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 20. Data: 2015-10-01 14:00:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > No to teraz pokaż mi to na przykładzie iPhone 1,2,3,5 i 6 :)

    Po co? Sam się youtubem nie umiesz posłużyć?
    W 5 i 6 jest podobnie.
    A wersji starszych od 4 nikt już chyba nie używa.