eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 11. Data: 2020-02-29 18:59:44
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Z przodu ma w kołach prądnice a z tyłu silniki elektryczne. Jak
    > jedzie to prądnice dają prąd do silników i jeszcze trochę zostaje
    > dla akumulatora.

    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)


  • 12. Data: 2020-02-29 19:13:11
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 18:59, Budzik pisze:

    > Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD
    >

    Po pierwsze to pomiar rzeczywisty a nie komputera który zaniża ok 0,7 litra.
    Po drugie stwierdziłem że przy posiadaniu dpfa w jtd lepiej go porządnie
    przeganiać jeśli mogę niż dziadować na paliwie a potem płakać w serwisie.
    Potrafię w tym aucie uzyskać spalanie 5,5 bez większego wysiłku.
    Szkoda życia ;-)

    PS. Chyba to ważne. Sedici 1,9 Jtd 4x4. Gdzieś kiedyś czytałem że przez
    napęd (opory) pali się o litr więcej


  • 13. Data: 2020-03-01 02:00:00
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    >> Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD
    >>
    > Po pierwsze to pomiar rzeczywisty a nie komputera który zaniża ok
    > 0,7 litra.

    W dupie byłes, gówno wiesz ;-D
    W moim egzemplarzu spalanie na komputerze vs realne rozni sie maks o
    0,1l.

    > Po drugie stwierdziłem że przy posiadaniu dpfa w jtd
    > lepiej go porządnie przeganiać jeśli mogę niż dziadować na paliwie a
    > potem płakać w serwisie. Potrafię w tym aucie uzyskać spalanie 5,5
    > bez większego wysiłku. Szkoda życia ;-)

    Nie jestes pierwszy który myli oszczedne zuzycie paliwa z dziadowaniem.
    Ale gdzie pomiedzy 5,5 a 8 jest złoty srodek.
    >
    > PS. Chyba to ważne. Sedici 1,9 Jtd 4x4. Gdzieś kiedyś czytałem że
    > przez napęd (opory) pali się o litr więcej
    >
    Niewatpliwie 4x4 bedzie palił wiecej.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))


  • 14. Data: 2020-03-01 12:55:04
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: z <...@...pl>


    W twojej na pewno nie ;-)

    A wskaźnik prędkości masz też zgodny z GPS?

    > Nie jestes pierwszy który myli oszczedne zuzycie paliwa z dziadowaniem.
    Oprócz kasy na paliwo są inne koszty. A bólów mojego kręgosłupa nie
    wycenisz więc często jeżdżę tam gdzie można 150.

    > Ale gdzie pomiedzy 5,5 a 8 jest złoty srodek.

    I ten złoty środek jest wtedy gdy nie mogę jechać 150 a za stary jestem
    żeby pakować się na trzeciego na krajówce czy lawirować w korkach w mieście
    Jestem NORMALNY.
    Znam ludzi co jeżdżą podobym silnikiem max 110 na piątce czy szóstce.
    Kto bogatemu zabroni ;-)

    z


  • 15. Data: 2020-03-01 13:14:34
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2020 o 02:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik z ...@...pl ...
    >
    >>> Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD
    >>>
    >> Po pierwsze to pomiar rzeczywisty a nie komputera który zaniża ok
    >> 0,7 litra.
    >
    > W dupie byłes, gówno wiesz ;-D
    > W moim egzemplarzu spalanie na komputerze vs realne rozni sie maks o
    > 0,1l.

    No to jak w końcu jest? Piszesz, że pali ci 8 litrów na 100. A
    jednocześnie twierdzisz, że LPG które mienia ci (w zaokrągleniu i to
    korzystnym) to na 7ON + 1LPG w dostawczaku się opłaca.




    --
    Shrek


  • 16. Data: 2020-03-01 14:59:59
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>>> Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD
    >>>>
    >>> Po pierwsze to pomiar rzeczywisty a nie komputera który zaniża ok
    >>> 0,7 litra.
    >>
    >> W dupie byłes, gówno wiesz ;-D
    >> W moim egzemplarzu spalanie na komputerze vs realne rozni sie maks o
    >> 0,1l.
    >
    > No to jak w końcu jest? Piszesz, że pali ci 8 litrów na 100. A
    > jednocześnie twierdzisz, że LPG które mienia ci (w zaokrągleniu i to
    > korzystnym) to na 7ON + 1LPG w dostawczaku się opłaca.
    >
    Ja nie pisałem ze sie nie opłaca a w kazdym razie nie wprost.
    Pokazywałem kilka znaków zapytania:
    - jak to rzeczywiście działa? Bo widziałem film w którym gośc probował
    udowodnic pokazujac nizsze spalanie z kompa przy właczeniu a jednoczesnie
    było widac ze odpuszcza gaz i bardzo delikatnie zwalnia. Tak to ja
    potrafie na samym ON zaprezentowac.
    - trwałosc silnika. To jest podstawowe pytanie. Ja mam np przelatana
    450kkm i silnik chodzi jak nowy - nie bierze grama oleju, kopcenia nie
    uswiadczysz etc.
    - no i wreszcie najwazniejsze - ograniczenie ładownosci busa.

    Ale ze nie znam nikogo kto w busach stosowałbym taka instalacje to trudno
    mi sie wypowiadac.
    O ciezarówka w ogole nie wspominajac.

    Jak rozumiem ty twierdzisz ze taka instalacja zmienia 80 litrów ON na 70
    ON + 10LPG? Czyli ze tutaj nie ma takiego przeliczenia jak w benie ze 100
    litrów PB = 120 litrow zuzytego LPG? Jest 1:1?
    CZyli ze bena kaloryczniejsza od LPG a ON ma tyle samo energii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"


  • 17. Data: 2020-03-01 15:00:00
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    >
    > W twojej na pewno nie ;-)
    >
    > A wskaźnik prędkości masz też zgodny z GPS?
    >
    Kilka procent roznicy.

    >> Nie jestes pierwszy który myli oszczedne zuzycie paliwa z
    >> dziadowaniem.

    > Oprócz kasy na paliwo są inne koszty. A bólów mojego kręgosłupa nie
    > wycenisz więc często jeżdżę tam gdzie można 150.
    >
    Jeżeli boli cie kregosłup od jazdy to moze warto jezdzic czyms
    wygodniejszym albo jezdzic mniej?

    >> Ale gdzie pomiedzy 5,5 a 8 jest złoty srodek.
    >
    > I ten złoty środek jest wtedy gdy nie mogę jechać 150 a za stary
    > jestem żeby pakować się na trzeciego na krajówce czy lawirować w
    > korkach w mieście Jestem NORMALNY.

    I co wtedy robisz? Dajesz górą nad korkami?

    > Znam ludzi co jeżdżą podobym silnikiem max 110 na piątce czy
    > szóstce. Kto bogatemu zabroni ;-)

    Jeżeli twoje spalanie wynika z szybkiej jazdy poza miastem to jest inna
    inszosc. Tu nie ma o czym gadac - zapierdalasz, wiecej spalasz.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.


  • 18. Data: 2020-03-01 15:30:14
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-01 o 15:00, Budzik pisze:
    > Jeżeli boli cie kregosłup od jazdy to moze warto jezdzic czyms
    > wygodniejszym albo jezdzic mniej?

    Dobrze by było być młodym przystojnym blondynem :-)

    > I co wtedy robisz? Dajesz górą nad korkami?

    Jadę ja wszyscy inni. Piszę o średnim spalaniu z napędem 4x4 w Sedici.

    > Jeżeli twoje spalanie wynika z szybkiej jazdy poza miastem to jest inna
    > inszosc. Tu nie ma o czym gadac - zapierdalasz, wiecej spalasz.

    A do tego w mieście na krótkich odcinkach co jak wiadomo podwyższa
    spalanie. Nie wiem dlaczego Cię moje spalanie zdziwiło?

    Miałem Wcześniej almerę n16. Spalała przy takiej samej jeździe 11-12
    litrów LPG


  • 19. Data: 2020-03-01 16:13:32
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 13:12, Cavallino pisze:
    > W dniu 29-02-2020 o 12:00, sirapacz pisze:
    >> W dniu 2020-02-29 o 11:29, z pisze:
    >>> Jakie to żenujące w reklamach Toyoty ;-)
    >> ale działa - wczoraj zapytała mnie żona o to jak to możliwe.
    >> :)
    >> Nie widziałem tej reklamy - chodzi o odzysk z hamowania?
    >
    > Dokładnie.
    > Tego, że na takim akumulatorze, w które są wyposażone, można
    > przejechać max kilka km to już nie wspominają w reklamie.
    >
    > Śmiech na sali i tylko łapówka musiała iść spora, że zwolnili z akcyzy
    > hybrydy, a dopłaty do elektryków zablokowali - to i Toyota ma na rynku
    > używanie.....
    >
    Ale w hybrydach nie chodzi, żeby jeździć na prąd. Silnik elektryczny
    pozwala zwiększyć osiągi samochodu bez zwiększania pojemności i mocy
    silnika spalinowego, a przy tym obniżyć ilość spalanego paliwa na 100km.
    Aurisy czy Priusy w trybie jazdy miejskiej spalają 3-4 litry benzyny na
    100km. Pokaż mi jakiekolwiek inne auto niehybrydowe aby mogło się
    pochwalić takimi osiągami.

    Ponadto dzięki silnikowi elektrycznemu w Toyotach hybrydowych została
    wyeliminowana spora część klasycznych podzespołów, które w trakcie
    użytkowania generują duże koszty. Nie ma w nich turbosprężarek, nie ma
    alternatora i rozrusznika, nie ma sprzęgła, zwłaszcza dwumasy, a nawet
    nie ma klasycznych, stopniowych skrzyń biegów. Podczas hamowania
    odzyskiwana jest energia.

    Napęd składa się z silnika spalinowego, dwóch silników elektrycznych i
    specjalnej przekładni planetarnej, które wraz z układem sterowania
    pełnią rolę sprzęgła i bezstopniowej skrzyni biegów. Silniki elektryczne
    służą zarówno jako napęd jak i jako prądnice odzyskujące energię
    hamowania lub ładujące akumulatory w trakcie pracy silnika spalinowego,
    a także jako rozrusznik silnika spalinowego.

    Ponadto silniki spalinowe w samochodach hybrydowych nie są wysilone i
    spokojnie robią po milionie km. Są bardzo trwałe


  • 20. Data: 2020-03-01 17:03:29
    Temat: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    Od: z <...@...pl>

    Bo tu nie chodzi o technologię, racjonalność czy ekologiczność.

    Chodzi o tępy owczy pęd do "samochodu elektrycznego" podsycany
    faszystowską ekologią.

    Teraz nawet toyota się wstydzi że jej samochody to tylko hybrydy a nie
    samochody czysto elektryczne.

    Że to DEBILIZM to wiemy.

    Ale w tym wątku właśnie wyśmiewamy zmianę sloganów reklamowych.

    np. Mój samochód jest elektryczny bo na "duży" akumaulator i dzięki temu
    jest ekologiczny.

    Lepiej brzmi niż to że to diesel 120KM?

    LEPIEJ ;-)




strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: