eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Samoładujące elektryczne napędy hybrydowe"
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5e5a3d10$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <r3dgcu$10n5h$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5e5a5887$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e5aa9b6$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e5ba729$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 01 Mar 2020 13:59:59 GMT
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1583071199 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17342 77.65.80.250:50908
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672883
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>>> Tyle to mi pali ducato. Ty chyba nie umiesz jezdzic ;-DDD
    >>>>
    >>> Po pierwsze to pomiar rzeczywisty a nie komputera który zaniża ok
    >>> 0,7 litra.
    >>
    >> W dupie byłes, gówno wiesz ;-D
    >> W moim egzemplarzu spalanie na komputerze vs realne rozni sie maks o
    >> 0,1l.
    >
    > No to jak w końcu jest? Piszesz, że pali ci 8 litrów na 100. A
    > jednocześnie twierdzisz, że LPG które mienia ci (w zaokrągleniu i to
    > korzystnym) to na 7ON + 1LPG w dostawczaku się opłaca.
    >
    Ja nie pisałem ze sie nie opłaca a w kazdym razie nie wprost.
    Pokazywałem kilka znaków zapytania:
    - jak to rzeczywiście działa? Bo widziałem film w którym gośc probował
    udowodnic pokazujac nizsze spalanie z kompa przy właczeniu a jednoczesnie
    było widac ze odpuszcza gaz i bardzo delikatnie zwalnia. Tak to ja
    potrafie na samym ON zaprezentowac.
    - trwałosc silnika. To jest podstawowe pytanie. Ja mam np przelatana
    450kkm i silnik chodzi jak nowy - nie bierze grama oleju, kopcenia nie
    uswiadczysz etc.
    - no i wreszcie najwazniejsze - ograniczenie ładownosci busa.

    Ale ze nie znam nikogo kto w busach stosowałbym taka instalacje to trudno
    mi sie wypowiadac.
    O ciezarówka w ogole nie wspominajac.

    Jak rozumiem ty twierdzisz ze taka instalacja zmienia 80 litrów ON na 70
    ON + 10LPG? Czyli ze tutaj nie ma takiego przeliczenia jak w benie ze 100
    litrów PB = 120 litrow zuzytego LPG? Jest 1:1?
    CZyli ze bena kaloryczniejsza od LPG a ON ma tyle samo energii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: