  • 11. Data: 2010-01-29 12:22:33
    Temat: Re: Samochodowe rejestratory obrazu
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-29 09:17:09 +0100, Stefan <s...@c...wp.pl> said:

    > A Ty jak cytujesz, to nie zmieniaj tresci, bez zaznaczenia tego.

    > To podpowiedz mi jak sie go zasila, jakiego codeca uzywa i jakiego
    > rodzaju karty pamieci akceptuje?
    > Nim zadalem pierwsze pytanie, szukalem odpowiedzi ale nie znalazlem, a
    > i teraz patrze na wyniki wyszukiwania w grafice i odpowiedzi nie widze.
    > Dlatego powaznie sie pytam.

    Przecież podałem ścieżkę dostępu... ;-)
    wpisujesz "car dvr mirror camra"
    (właśnie tak, camra) i żądasz pokazania obrazków.
    Potem klikasz w te, które pokazują to urządzenie i czytasz interesujące
    cię dane teczniczne.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2010-01-29 12:50:52
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Bydlę pisze:
> [...]
    > (właśnie tak, camra) i żądasz pokazania obrazków.
    > Potem klikasz w te, które pokazują to urządzenie i czytasz interesujące

    Przyznaj sie lepiej ze nie ma tam tych informacji, sa conajwyzej w
    odniesieniu do innych chinskich wynalazkow.

  • 13. Data: 2010-01-30 10:08:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-29 12:50:52 +0100, Stefan <s...@c...wp.pl> said:

    > Przyznaj sie lepiej ze nie ma tam tych informacji,

    Mam. Ale nie mam zamiaru robić tego za ciebie.
    Wpisz po prostu podane słowa kluczowe i poczytaj sobie.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-02-09 13:55:34
    Od: dw <w...@j...pl>

    On 22 Sty, 23:10, "kietlak" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jest to ewidentny błąd kamerki, bo zawsze numeruje ona kolejne nagrania
    > kolejnymi numerami - a te brakujące pokrywają się z dziurami w numeracji
    > (niestety czasami trafiającymi się).
    >
    > Jeżeli ktoś wie jak sobie z tym poradzić, to proszę o pomoc, ale na wiele
    > nie liczę, gdyż ze względu na to że rejestrator przeważnie działa, zapewne
    > firma Acme będzie w stanie prawie zawsze jakoś zarzut odrzucić, a poza tym
    > to nie chodzi mi o męczenie się z jakąś firmą, tylko o tanie i wymagające
    > minimum obsługi rozwiązanie skutecznie rejestrujące obraz przed moim

    tak sie zastanawialem nad kupnem wymienionego kilka watkow temu
    CarCamOne,
    ale znalazlem toto powyzsze.
    Moze cos nowego w temacie? to faktycznie wada, czy jest jakis myk w
    obsludze?

  • 15. Data: 2010-02-09 19:19:45
    Od: janusz t <f...@g...com>

    Witam
    Zasilanie z ładowarki samochodowej ok 4 h do pełna. Ładowanie z usb ok
    10 h.
    Zapis w formacie avi . Kodowanie tradycyjne , do znalezienia w każdym
    podstawowym pakiecie kodeków.
    Kompresja wideo XVID.
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 16. Data: 2010-02-09 19:21:47
    Od: janusz t <f...@g...com>

    Rejestrator przyjmuje kazdą kartę pamięci SD.
    Ważna prędkość zapisu i odczytu.
    Większość SD w sklepach jest o dobrych parametrach.

  • 17. Data: 2010-02-09 21:40:31
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dw" <w...@j...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]
    >CarCamOne,
    >ale znalazlem toto powyzsze.
    >Moze cos nowego w temacie? to faktycznie wada, czy jest jakis myk w

    W obsłudze to trudno żeby był jakiś myk, bo urządzenie jest w praktyce
    całkiem bezobsługowe.
    Przyznam, że dziury trafiają się rzadko, ale jednak - przez prawie pół roku
    używania i kilkadziesiąt sytuacji które zgrywałem zauważyłem to 3 razy (na
    kartach 2GB, bo na większych regułą jest, że 1-szy zapis robi ok, a
    nadgrywając robi dużo dziur/uszkodzonych plików - no ale i tak większych
    używam - jak w trasie mam już coś poodkładane na 2 szt. 2GB, to wkładam 8 GB
    na kilka godzin nagrania).

    kietlak

  • 18. Data: 2010-02-09 23:55:50
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kietlak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > używam - jak w trasie mam już coś poodkładane na 2 szt. 2GB, to wkładam 8

    Powyższe problemy dotyczą wersji 2500.
    Aktualnie w sprzedaży jest 2501 którą w najbliższych dniach planuję zacząć
    testować.

    kietlak

  • 19. Data: 2010-02-10 08:25:36
    Od: "dw" <w...@j...pl>

    dzieki za info

  • 20. Data: 2010-02-10 08:29:57
    Od: "dw" <w...@j...pl>

    > Powyższe problemy dotyczą wersji 2500.
    > Aktualnie w sprzedaży jest 2501 którą w najbliższych dniach planuję zacząć
    > testować.

    tzn. kupujesz czy jest mozliwosc najpierw wziasc na test? Albo moze masz
    dostep jakowys?
    A ten, kosztuja tyle samo obie wersje?