  • 11. Data: 2011-01-16 11:49:07
    Temat: Re: Samochód z Belgi - problem z dokumentami
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mirek1275

    > Jeżeli kupiłeś od Belga handlarza to OK. Gdybyś kupił na umowę
    > kupna-sprzedazy auto od firmy to byłaby dopiero wtopa bo w takim wypadku
    > musi być faktura vat. Widać że handlarz polak wie co robi.

    Czytasz to na co odpisujesz? MS ma umowę z osobą, która nie figuruje w
    żadnych dokumentach. Równie dobrze mógłby ją sobie podpisać ze szwagrem
    albo z sąsiadem.

  • 12. Data: 2011-01-16 13:32:28
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "to" napisał wiadomości:
    > begin mirek1275

    > Czytasz to na co odpisujesz? MS ma umowę z osobą, która nie figuruje w
    > żadnych dokumentach. Równie dobrze mógłby ją sobie podpisać ze szwagrem
    > albo z sąsiadem.

    Dobrze wiem na co odpisałem. :)
    Nie musi zbywający auto być gdziekolwiek wpisany.
    Dobrze napisałeś że równie dobrze może MS kupić auto z Belgii na umowę kupna
    sprzedaży od sąsiada czy szwagra a nawet od Świętego Mikołaja.
    Najbezpieczniej dla kupującego będzie nabyć auto za pomocą umowy czy faktury
    od handlarza Polaka.

    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2011-01-16 13:39:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mirek1275

> [...]
    > równie dobrze może MS kupić auto z Belgii na umowę kupna sprzedaży od
    > sąsiada czy szwagra a nawet od Świętego Mikołaja.

    Dobrze się czujesz?

    > Najbezpieczniej dla
    > kupującego będzie nabyć auto za pomocą umowy czy faktury od handlarza
    > Polaka.

    To prawda i jest to jedyne sensowne rozwiązanie.

  • 14. Data: 2011-01-16 16:08:04
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości:
    > begin mirek1275

    > Dobrze się czujesz?

    Jak najlepiej.
    Jeżeli jakiś człowiek np. Święty Mikołaj :) jest osobą fizyczną i posiada
    zdolność do czynności prawnych to co mu zabrania odsprzedać auto i nie
    figurować w dokumentacji tegoż pojazdu?

  • 15. Data: 2011-01-16 16:23:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mirek1275

    > Jeżeli jakiś człowiek np. Święty Mikołaj :) jest osobą fizyczną i
    > posiada zdolność do czynności prawnych to co mu zabrania odsprzedać auto
    > i nie figurować w dokumentacji tegoż pojazdu?

    Jak można sprzedać coś, czego się nie jest właścicielem?

  • 16. Data: 2011-01-16 17:01:13
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jak można sprzedać coś, czego się nie jest właścicielem?

    nie trzeba byc w dokumentach auta zeby byc wlascicielem, kretynie skonczony.

  • 17. Data: 2011-01-16 17:02:02
    Od: "mirek1275" <m...@o...pl>

    Użytkownik "to" napisał:
    > begin mirek1275

    > Jak można sprzedać coś, czego się nie jest właścicielem?

    Srzedawca mógł nabyć auto (faktura, umowa) i odsprzedać je jako jego
    właściciel nie rejestrując go na siebie i pomimo iż w dokumentach pojazdu w
    pozycji właściciel wpisany jest zupełnie kto inny.
    Kupowałem tak kiedyś pojazd zarejestrowany w Polsce ale musialem miec jeszce
    dowód zakupu potwierdzający wcześniejsze nabycie przez sprzedającego.
    W pojazdach sprowadzonych z UE wystarczał tylko mój dowód zakupu.

  • 18. Data: 2011-01-16 17:04:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mirek1275

> [...]
    > tak kiedyś pojazd zarejestrowany w Polsce ale musialem miec jeszce dowód
    > zakupu potwierdzający wcześniejsze nabycie przez sprzedającego.

    No właśnie.

    > pojazdach sprowadzonych z UE wystarczał tylko mój dowód zakupu.

    Jeśli ktoś Ci to zarejestrował, to nie powinien. W dokumentach musi być
    ciągłość. Osoba sprzedająca nie musi figurować np. w dowodzie
    rejestracyjnym, ale wtedy potrzebna jest np. umowa pomiędzy tym, co
    figuruje, a tym, od kogo kupiłeś.

  • 19. Data: 2011-01-16 17:05:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin marek

    > nie trzeba byc w dokumentach auta zeby byc wlascicielem, kretynie
    > skonczony.

    Widzę że pod płaszczykiem chamstwa próbujesz ukryć fakt, że nie bardzo
    rozumiesz co czytasz.

  • 20. Data: 2011-01-16 17:08:58
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Widzę że pod płaszczykiem chamstwa próbujesz ukryć fakt, że nie bardzo
    > rozumiesz co czytasz.

    wal sie na ryj pseudocwiercinteligencie. wkurwiajacy chuj z ciebie jest.
    tyle mam do powiedzenia.