  • 1. Data: 2011-02-16 21:00:44
    Temat: SZOK Polsat HD z DVB-T
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jak w temacie Liga Mistrzów z DVB-T na Polsacie w Warszawie leci w HD :)
    może zostawią na zawsze :))

    Arek.

  • 2. Data: 2011-02-16 21:07:28
    Temat: Re: SZOK Polsat HD z DVB-T
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-16 22:00, Arek. pisze:
    > jak w temacie Liga Mistrzów z DVB-T na Polsacie w Warszawie leci w HD :)
    > może zostawią na zawsze :))
    >
    > Arek.

    Ze Śremu w Wielkopolsce także jest transmisja w HD.

  • 3. Data: 2011-02-17 11:34:21
    Od: Alpines <alpines@#wpowietrzudwa.pl>

    W dniu 2011-02-16 22:07, jadryś pisze:

    > Ze Śremu w Wielkopolsce także jest transmisja w HD.

    Chyba nie długo

    > http://www.sport.pl/pilka/1,65041,9120687,Liga_Mistr
    zow__Telewizyjna_wojna_futbolowa.html

    --
    Pozdrowienia
    Alpines

    Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta. (Elias
    Canetti)

    Ile Zabrac
    http://www.ilezabrac.pl

  • 4. Data: 2011-02-17 13:49:34
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-17 12:34, Alpines pisze:

    > Chyba nie długo

    zow__Telewizyjna_wojna_futbolowa.html

    No, jak dla mnie to nic straconego. Polsatu w zasadzie nie oglądam wcale
    a Ligę Mistrzów to będę oglądał jak będą w niej występowały polskie
    drużyny.

  • 5. Data: 2011-02-17 13:55:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-17 14:49, jadryś pisze:
    > No, jak dla mnie to nic straconego. Polsatu w zasadzie nie oglądam wcale
    > a Ligę Mistrzów to będę oglądał jak będą w niej występowały polskie
    > drużyny.

    no to masz sporo czasu ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2011-02-17 14:23:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie Liga Mistrzów z DVB-T na Polsacie w Warszawie leci w HD :)
    > może zostawią na zawsze :))

    Przy okazji - miał ktoś kłopoty z odbiorem tego HD?
    Jak się sprawdziły moduły do tunerów mpeg-2 pozwalające na odbiór mpeg-4,
    nie wywaliły się przy HD?

  • 7. Data: 2011-02-17 15:12:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Przy okazji - miał ktoś kłopoty z odbiorem tego HD?
    > Jak się sprawdziły moduły do tunerów mpeg-2 pozwalające na
    > odbiór mpeg-4, nie wywaliły się przy HD?

    Te moduły różnie działają z różnymi telewizorami. Z
    niektórymi nie chcą współpracować nawet przy sygnale SD
    niestety. W sumie nieźle by było zrobić listę TV w których
    to działa i w których nie działa :-)

  • 8. Data: 2011-02-17 17:01:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Te moduły różnie działają z różnymi telewizorami. Z niektórymi nie chcą
    > współpracować nawet przy sygnale SD niestety.

    Pytanie czy są takie, z którymi działają z sygnałem SD i z HD, albo z SD
    tak, a z HD nie.

  • 9. Data: 2011-02-23 06:39:05
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Pytanie czy są takie, z którymi działają z sygnałem SD i z HD, albo z SD
    >tak, a z HD nie.

    A to działają w ogóle jakieś w HD?

    Jingiel

  • 10. Data: 2011-02-23 19:46:09
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Współczuję, tego się nie będzie dało oglądać na trzeźwo...

    -----