  • 1. Data: 2009-10-10 09:45:17
    Temat: SX20 IS czy SX1 IS
    Od: rendziq <r...@g...com>

    Witam, jakiś czas temu pytałem o aparat, po szukaniu, czytaniu i
    oglądaniu rozważam te 2 i chętnie wysłucham opinii na ich temat,
    ewentualnie opinii na temat innego modelu w tych okolicach cenowych.
    Ważne: duży zoom (ale nie musi być 20x), ruchomy monitor, zasilanie
    AA.
    Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2009-10-11 09:14:07
    Temat: Re: SX20 IS czy SX1 IS
    Od: BagMan <b...@p...fm>

    Witam,
    kupiłem SX20 IS i teraz tak troszeczkę żałuję że nie dołożyłem tych
    300zł na SX1. Sądzę że warto SX1 w odróżnieniu od SX20 zapisuje w RAW i
    robi do 4zdjęć na sekundę co jest dość przydatne do fotografowania
    obiektów w ruchu.
    Jednak jeżeli świadomie uważasz że powyższe dwie cechy ci się nie
    przydadzą to śmiało bierz SX20 + karta SDHC 16GB - starczy na długo :)

    pozdrawiam

    BagMan

  • 3. Data: 2009-10-11 11:52:19
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    Ja bym kupił Canon PowerShot S5 IS

  • 4. Data: 2009-10-11 12:15:38
    Od: rendziq <r...@g...com>

    On 11 Paź, 13:52, "przybysz" <m...@o...pl> wrote:
    > Ja bym kupił Canon PowerShot S5 IS

    Nie bardzo widzę, żeby był dostępny nowy egzemplarz - odpada.

  • 5. Data: 2009-10-11 12:22:09
    Od: "przybysz" <m...@o...pl>

    Nie bardzo widzę, żeby był dostępny nowy egzemplarz - odpada.
    Może tutaj
    http://www.umnietaniej.com/product_info.php?products
    _id=275

  • 6. Data: 2009-10-11 13:21:19
    Od: rendziq <r...@g...com>

    On 11 Paź, 14:22, "przybysz" <m...@o...pl> wrote:
    > Nie bardzo widzę, żeby był dostępny nowy egzemplarz - odpada.
    > Może tutajhttp://www.umnietaniej.com/product_info.php?pro
    ducts_id=275

    bez oryginalnego pudelka- wersja demo, troche tez mi nie lezy, ale
    nawet jesli, to czemu nie dolozyc 270 do sx20? cos oprocz ceny
    przemawia za tym modelem?