eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Date: Mon, 31 Oct 2011 18:11:22 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 43
    Message-ID: <674e55e6d85ba8d2f32d8ea8124ef268$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1320084682 15304 85.232.234.178 (31 Oct 2011 18:11:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2011 18:11:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: user-31-174-163-215.play-internet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:647586
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam dziwny problem ! Z silnikiem w DR 750 - zmieniałem sprzęgło - wszystko
    sie udało - wymieniłem przewody paliwowe - dokręciłem prowadnicę łańcucha
    wałków równoważących , bo rozkręciłem silnik z drugiej str za sprawą że
    myślałem że jest jak w WSK pchacz sprzegła na drugą str silnika od str
    dźwigni i nawet dobrze że tak sie stało bo odkryłem własnie to dziwactwo
    po poprzednim mechaniku ze prowadnica jest odkręcona i łańcuch dość luźny
    tych wałków równoważących - to już poprawiłem - nowe uszczelki - nowe
    sprzęgło wszystko poskręcane I WIELKA DUUUPA ! ! ! Odpaliłem moto i silnik
    chodzi na jałowym super elegancko - wobec tego co było kiedyś to niebo a
    ziemia - czyli super CICHUTKO ! ! ! wyregulowałem zawory na 0,1 mm wg
    książki czyli od 0,05 do 0,15 dałem, i jak teraz jade to efekt jest taki
    że motor ślicznie chodzi na biegu jałowym - cichutko równiutko niemal chce
    sie go słuchać - ruszam spod świateł a motor jak by dostawał głupawy albo
    za mało paliwa - zaznaczam że :
    - filtr paliwa OK
    - przewody paliwowe OK
    - gaźników nie ruszałem przy całej operacji
    - filtr powietrza OK

    JEDYNE co zrobiłem to (wiem ktoś powie debil z niego) ale po imprezie
    mocno zakrapianej alko - kiedy nie było już paliwa w baku nalałem NITRO
    METAN - pochodził motor trochę i było ok - wiadomo był ciepły więc z
    spalaniem paliwa na zasadzie stukowego spalania przy rozgrzanym cylindrze
    nie było problemu ! Na drugi dzien już ni eodpalał - WYLAŁEM PALIWO Z BAKU
    wyczyściłem wszystko co było możliwe - POZA GAŹNIKAMI - i jakoś jak w/w
    moto pali bez problemu - ale podczas jazdy zachowuje sie dziwnie czasem ma
    jak by dobry humor i jedzie z pełną moca - kolejne światła na ulicy -
    ruszam i jest ZONK - motor przy szybszym dodaniu gazu niemal zdycha - tak
    jak by ni edostawał paliwa -

    MOJE PYTANIE brzmi - czy to coś zostało w gaźnikach z tego NITRO i
    przytkały sie dysze - czy o co tu moze chodzić ? Podkreślam też że odpala
    bez fochów i chodzi jak kotek na jałowym obecnie - ale w czasie jazdy jest
    takie dziwne jak by czkanie i zadyszka - a czasem sie to odblokowuje i
    idzie jak burza ;( ?

    POMOCY BO NIE MAM POJĘCIA GDZIE TO UGRYŹĆ BY NAPRAWIĆ ?!?!?!?


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: