  • 21. Data: 2010-11-25 18:24:24
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-25 18:19, kamil pisze:
    > A ten "pewien program" ma jakas nazwe i mozna go znalezc, czy to jak z
    > "pewien amerykanski naukowiec udowodnil"?

    "Wypadek - przypadek" w TVN Turbo - odcinek emitowany wczoraj tzn. 24.
    listopada 2010, niedowiarku. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 22. Data: 2010-11-25 18:24:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin R2r

    > No i co z tego wynika, skoro BMW dachowało?

    Ja mam jeszcze leprzy filmik:

    http://video.interia.pl/obejrzyj,film,115749

    Teraz kolega R2r bedzie mogl udowadniac, ze kierowcy osobowek wychodza ze
    zmiazdzenia przez ciezarowke bez problemow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-11-25 18:25:12
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-25 18:21, to pisze:
    > No i co z tego wynika, skoro BMW dachowało?

    Że poczucie bezpieczeństwa w SUV-ach bywa bardzo złudne...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 24. Data: 2010-11-25 18:26:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "R2r" <b...@m...net.pl> wrote in message

    > "Wypadek - przypadek" w TVN Turbo - odcinek emitowany wczoraj tzn. 24.
    > listopada 2010, niedowiarku. :-)

    A tu pokazuja, ze pieszy jest w wypadku z pociagiem i ciezarowka
    najbezpieczniejszy. I co teraz, niedowiarku? :)

    http://patrz.pl/filmy/cudem-przezyl-okropny-wypadek

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-11-25 18:30:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Że co??? są przeważnie mniej wygodne, mniej bezpieczne, ciaśniejsze.
    > Większe koła wymagają większych nadkoli. Napęd wymaga większych
    > przetłoczeń
    > w podłodze. Wymagają ich także wydech i bak, bo mają mniej miejsca tam
    > gdzie zwykle, bo tam znów jest napęd.
    > Są głośniejsze, bardziej trzęsące, więcej palą. Oferują w zamian
    > możlwosci,
    > ale te możliwości są kompletnie bezużyteczne w mieście i wręcz szkodliwe w
    > trasie.

    Mozliwosci Outbacka sa szkodliwe w trasie? A jechales kiedys w deszczu takim
    Outbackiem, czy teoretyzujesz?

    Pozdrawiam
    kamil

  • 26. Data: 2010-11-25 18:33:32
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-25 18:24, kamil pisze:
    > Teraz kolega R2r bedzie mogl udowadniac, ze kierowcy osobowek wychodza
    > ze zmiazdzenia przez ciezarowke bez problemow.

    Ale ja nie miałem nigdy takiego zamiaru. :-)
    Nie interesują mnie kłótnie "o wyższości...".
    Pokazałem tylko, że tak chętnie głoszona przez wielbicieli SUV-ów teza o
    niesamowitym bezpieczeństwie tych samochodów, w tym i ich przewadze nad
    innymi, mniejszymi w skutkach ewentualnych zderzeń jest niestety nie
    zawsze prawdziwa. I tyle.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 27. Data: 2010-11-25 18:35:23
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-25 18:26, kamil pisze:
    > A tu pokazuja [...] I co teraz,
    Nic. :-)

    > niedowiarku? :)
    Ale to Ty wątpiłeś w prawdziwość mojej wypowiedzi, czy nie Ty? :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2010-11-25 18:36:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > niesamowitym bezpieczeństwie tych samochodów, w tym i ich przewadze nad
    > innymi, mniejszymi w skutkach ewentualnych zderzeń jest niestety nie

    Alez ja nie chce podwazac tego faktu, pokazalem jedynie, ze zgubne poczucie
    bezpieczenstwa kierowcy TIRa przejezdzajacego nad czlowiekiem jest niestety
    nie zawsze prawdziwa.

    Jest jeszcze cos takiego, jak prawdopodobienstwo wystapienia pewnych
    efektow. Film z Q7 robiacym salatke z kierowcy Fiata 500 pokazalem nizej i
    to, ze jeden na sto takich wypadkow bedzie miec inny wynik, pewnych zjawisk
    nie zmieni.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-11-25 18:36:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nic. :-)

    > Ale to Ty wątpiłeś w prawdziwość mojej wypowiedzi, czy nie Ty? :-)

    Bo pisales jak typowy troll internetowy, brakowalo tylko jakiejs krazacej od
    15 lat historii, ktora kolega wlasnie zaslyszal w autobusie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 30. Data: 2010-11-25 18:45:44
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Mozliwosci Outbacka sa szkodliwe w trasie? A jechales kiedys w deszczu
    > takim Outbackiem, czy teoretyzujesz?

    Tak Kamilu, tak się właśnie dyskutuje z człowiekiem, który jak sądzę
    nigdy nie miał, ba nawet nie prowadził takiego pojazdu. ja co prawda
    również nie miałem ale kumpel czasem mi daje poprowadzić landcruisera -
    czysta przyjemność i mam głębogo gdzieś czy ma wieksze nadkola i gdzie
    ma bak paliwa