  • Data: 2023-10-15 22:29:58
    Temat: STM32F401 - jaki bootloader?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Chciałbym programować STM32F401 przez USB, bez podpinania STLinka.

    Mam płytkę BlackPill (WeAct), ale pytanie jest bardziej generyczne, bo
    ocelowo to będzie siedziało na moim PCB.

    Jaki bootoader, obecnie, do tego typu CPU jest polecany?

    Widzę np. STM32duino-bootloader, ale opis w readme powoduje u mnie
    wywracanie kiszek (winny złej kompilacji jest za nowy gcc i iluminaci).

    https://github.com/rogerclarkmelbourne/STM32duino-bo
    otloader

    Widzę też STM32 HID Bootloader

    https://github.com/Serasidis/STM32_HID_Bootloader

    ale nie mam pewności co to jakości, używanie HID z resztą to jakiś
    workaround.

    A dlaczego rozglądam się za jakimś bootoladerem?

    Fabryczny jest niestabilny. Zgłasza się w 1 na 4 resety. W pozostałych 3
    przypadkach nie akceptuje adresu USB. Sprawdziłem to na mojej płytce i
    jeszcze na innej i mam podobne efekty.

    Jest jescze coś, co powinienem obejrzeć?