  • 1. Data: 2012-01-23 11:31:40
    Temat: STM32 i przerwania
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czy obsługujac dowolne przerwanie w STM32103.. nalezy na pocztaku
    ustawic (przesunac) tablice wektorow pod adres 0x08000000 poleceniem
    NVIC_SetVectorTable(NVIC_VectTab_FLASH, 0x0); (zakladajac ze piszemy w
    Kelu)

  • 2. Data: 2012-01-23 11:43:37
    Temat: Re: STM32 i przerwania
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-23 12:31, slawek7 pisze:
> [...]
    > ustawic (przesunac) tablice wektorow pod adres 0x08000000 poleceniem
    > NVIC_SetVectorTable(NVIC_VectTab_FLASH, 0x0); (zakladajac ze piszemy w

    Flash w STM32 w czasie pracy programu jest jednocześnie widoczny pod
    adresem 0 i 8000000, więc jest wszystko jedno.

  • 3. Data: 2012-01-23 11:49:56
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A gdzie jest to napisane? probuje to opanowac i nie dokonca wiem o co
    tu chodzi.
    Jak jest przerwanie lub reset to gdzie skacze program? Pod adres 0x0
    czy pod 0x08000000 i skad wiadomo gdzie ma skoczyc?

  • 4. Data: 2012-01-23 12:13:26
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.01.2012 12:49, slawek7 pisze:
> [...]
    > Jak jest przerwanie lub reset to gdzie skacze program? Pod adres 0x0
    > czy pod 0x08000000 i skad wiadomo gdzie ma skoczyc?
    RM0008
    Reference manual

    strona 190 i dalej.

    Michoo

  • 5. Data: 2012-01-23 12:21:52
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A w takim razie dlaczego linker umieszcza kod programu od adresu
    0x08000000. Nie rozumiem skąd wlasnie taki adres?
    A jesli chodzi o przerwania. Czyli jak adres 0x00 i 0x08000000 jest
    widziany tak samo to nie ma sensu wpisywac nic do rejestru VTOR? czy
    tak? Dlaczego takim rzie w jednych programach wpisują podanym
    wczesniej poleceniem a w innych juz nie? czy wlasnie dlatego ze nie ma
    potrzeby?

  • 6. Data: 2012-01-23 12:59:18
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.01.2012 13:21, slawek7 pisze:
    > A w takim razie dlaczego linker umieszcza kod programu od adresu
    > 0x08000000. Nie rozumiem skąd wlasnie taki adres?
    RTFM.

    Krótko i niepełnie - może skonfigurować, czy 0x00 to ram, czy flash.
    Natomiast zawsze 0x08000000 to flash, a 0x02000000 ram.

    Michoo

  • 7. Data: 2012-01-23 13:05:23
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    > RTFM.
    >
    > Kr tko i niepe nie - mo e skonfigurowa , czy 0x00 to ram, czy flash.

    Dasz rade bardziej jasniej?

  • 8. Data: 2012-01-23 13:27:26
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 23.01.2012 14:05, slawek7 pisze:

    > Dasz rade bardziej jasniej?
    Strona 61. Mam Ci ją skopiować, czy może referat na ten temat napisać?

    Michoo

  • 9. Data: 2012-01-24 07:40:09
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Wiesz jak ja bym wiedzial a ktos by porosil to nawet skopoiwac bym
    mogl, ale nie rozumiem dlaczego ad jakiegos czasu tak zieje zloscia i
    jadem ze az boli.
    Czy na prawde sprawilo Tobie to radosc? Czytajac to po prostu glupio
    sie poczulem, wiec pewnie osiagnales swoj cel.
    Ja dopiero zaczynam, wykladow z tego nie mam wiec jedyne zrodlo to
    internet, wic gdzie mam sie pytac, aby za kazdym razem nie oberwac lub
    100 razy sie nie zastanawiac co pisac aby ktos znowu mnie nie oplul.

  • 10. Data: 2012-01-24 09:05:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    Tuesday, January 24, 2012, 8:40:09 AM, you wrote:

> [...]
    > internet, wic gdzie mam sie pytac, aby za kazdym razem nie oberwac lub
    > 100 razy sie nie zastanawiac co pisac aby ktos znowu mnie nie oplul.

    Dostałeś odpowiedź na zadane pytanie. Ja ją zrozumiałem mimo, że
    mikrokontrolerami się nie zajmuję. A ty jęczysz, że dzieje ci się
    jakaś wyimaginowana krzywda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl