  • Data: 2010-05-06 06:00:07
    Temat: STM32 i GNU assembler - problem z movs
    Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zacząłem coś pisac na STM32F103 i mam problem z
    GNU assembler (Sourcery G++ Lite).

    Wywołuję go: as.exe -mcpu=cortex-m3 -mthumb
    I nie wiem czy aby poprawnie, bo nie łyka mi

    movs R11, #0x000B

    Pisze:
    only lo regs allowed with immediate -- 'movs R11,#0x000B'

    Czy ten asembler się nie nadaje dla tego procka?
    A może użyte opcje są niewłaściwe?

    Z góry dzięki za pomoc,
    SM