    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 21 Jul 2015 08:07:26 +0200
    Subject: SSD, TRIM, nowy system
    From: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    Jest sobie dysk SSD...256GB. Jedna wielka partycja ~240GB. Na nim pełno
    śmiecia. M. in. Windows 8.1, Office, VS itd.
    Od Zachodu nadchodzi jednak Windows 10. Nie będę tu się spierał, czy to
    dobre, czy nie, czy wróg czy przyjaciel... Mi się podoba, a trollom
    zawczasu podziękuję za porady odn. linuksa i 7-ki.
    Nevermind...

    Jak sformatować ten dysk, tak, by zadziałał TRIM? A może nie formatować? A
    może zwykłe usunięcie partycji i założenie nowej podczas instalacji 10-ki
    wystarczy? Gdzieś na jakimś portalu o tym migło mi przed oczyma, ale nie
    mogę trafić.