  • 11. Data: 2009-08-05 09:56:49
    Temat: Re: SPORTER 883 IRON - kilka pytań
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > No tak, mozna z niemcowni sprowadzic

    I doliczyc sprowadzenie i roznice w VAT. To juz bedzie ciut wiecej.

    > dokladnie :). Ale podobnie jak Kuczu mam watpliwosci czy to moto dla
    > Ciebie. Moze Street Bob? tez prosty i surowy :)

    Ooo. I to jest bardzo dobra koncepcja. Duzy, mocny i duzo mniej traci na
    wartosci. Mozna tez, jesli nie lubi sie chromu, kupic Night Traina. Ale
    to Softail i drogi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-08-05 10:52:27
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ooo. I to jest bardzo dobra koncepcja. Duzy, mocny i duzo mniej traci na
    > wartosci. Mozna tez, jesli nie lubi sie chromu, kupic Night Traina. Ale
    > to Softail i drogi.

    Tylko w ten sposób oddalam się od swoich oczekiwań:) Już wolałbym iść w
    drugim kierunku i zafasować sobie Triump-a Bonneville:)

    pozdr
    rt

  • 13. Data: 2009-08-05 20:48:45
    Od: "Swiety Jimmie" <j...@m...org>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OIDP Jimmy chce sprzedać ?

    Bynajmniej. Przynajmniej dopóki nie wyjdę na prostą na tyle, żeby się
    przesiąść na BigTwina.

    > ale on ma zdrowo dłubniętego, m.in. rozwiert i przednia zawiecha, za to
    > jak szczela ... :-D

    No wiesz... W moim pojęciu, to koło "zdrowo dłubniętego" to on nawet nie
    stał ;-)
    Ale przyjdą lepsze czasy, to i się pojawi coś "zdrowo dłubniętego".

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Łódź
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
    www.jimmie.motocykle.org

  • 14. Data: 2009-08-05 21:01:47
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Swiety Jimmie wrote:

> [...]
    > stał ;-)
    > Ale przyjdą lepsze czasy, to i się pojawi coś "zdrowo dłubniętego".

    Fakt. Zostala rama, tylne kolo z wahaczem, Wiekszosc pieca i sporo
    elektryki. A, hamulec, znaczy, tylny spowalniacz jeszcze zostal ;)

    PeeS Spoznione najlepszego, Byku ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-08-05 21:11:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Rafal T. wrote:
    > Witam
    >
    > Urzekł mnie ten model.

    Cos mi sie przypomnialo a propos Irona. Gdzie on ma tylne swiatlo ? To
    male cos pod blotnikiem? Przygladalem mu sie kiedys ale nie zwrocilem
    na to uwagi.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 16. Data: 2009-08-05 22:21:54
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Laphroaig pisze:

    > Cos mi sie przypomnialo a propos Irona. Gdzie on ma tylne swiatlo ? To
    > male cos pod blotnikiem? Przygladalem mu sie kiedys ale nie zwrocilem
    > na to uwagi.

    te kierunkowskazy świecą na czerwono - i na środku błotnika jest pewnie
    "stop"

    rt

  • 17. Data: 2009-08-06 16:41:49
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    scibor1 pisze:

    > zapytaj w Zielonce

    Cześć. Byłem widzialem tego białego 1200. Fajna maszyna, ale nie w moim
    stylu:) Jakoś Iron 883 mi się z tą swoją surowością bardziej widzi.

    pozdr
    rt

  • 18. Data: 2009-08-06 16:43:16
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Cienko to widze. Iron to maly motocykl. Przysiadalem sie na BMT i nie
    > bylem zadowolony. A jestem tylko niewiele wyzszy (186) i kilkanascie kg
    > lzejszy :)

    Cześć byłem dzisiaj u Echilczuków. Siedziałem na białym 1200. Wcale nie
    jest taki mały:)

    pozdr
    rt

  • 19. Data: 2009-08-06 19:02:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Rafal T. pisze:

    > Cześć byłem dzisiaj u Echilczuków. Siedziałem na białym 1200. Wcale nie
    > jest taki mały:)

    Po pierwsze - zalezy do czego sie porownuje. Po drugie - zalezy jaki to
    model Sporta. Bo one, chociaz maja niby te same silniki i ramy, to przez
    inne siedzenia, kierownice, podnozki i zbiorniki wydaja sie miec rozne
    gabaryty. To oczywiscie wrazenie subiektywne ale jednak. Ja nadal
    twierdze ze Iron jest malutki. Przynajmniej dla mnie.

  • 20. Data: 2009-08-06 20:49:03
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    Kuczu wrote:
    > Ja nadal
    > twierdze ze Iron jest malutki. Przynajmniej dla mnie.

    Nie mam zamiaru Cie przekonywac i udowadniac, ze nie jest taki maly bo
    malosc to rzecz wzgledna. Ja tez mialem spooore watpliwosci, czy oby nie
    za maly (goly sportster + podnozki wysuniete). Jednak po przejechaniu
    nim 800 km stwierdzam, ze nie jest zle ( przy wymiarach 182/80).
    Jasne, ze wszystko inne od HD jest wieksze :). I jesli sie lubi duze
    maszyny to pewnie ze maly. Ale z praktycznego punktu widzenia jest
    calkiem calkiem.
    Ale i tak se kupie Street boba :)

    P.S. czy nie za mocne na pierwsze ;)
    http://skocz.pl/daneg