  • 1. Data: 2009-08-04 22:13:27
    Temat: SPORTER 883 IRON - kilka pytań
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Urzekł mnie ten model. Pewnie tym, że jest taki "prosty" i mało
    świecący:). Przymierzam się do takiej zakupu takiego motocykla. W sieci
    znalazłem wiele pozytywnych jak i negatywnych opinii. Część osób chwali
    sobie ten motocykl - część gani. Dodam, że część negatywnych opinii to
    opinie właścicieli HD. Główne "-" to że jest niski, że ma małą moc, że
    silnik z wtryskiem, że to nie H-D i inne bolączki. Na dodatek wielu
    znajomych motocyklistów mówi ze jak to ma być tego typu motocykl to
    niech to będzie jakiś japończyk (np VTX czy Inruder).

    W związku z tym, że nadal mi się podoba ta maszyna mam kilka pytań do
    użytkowników:

    - jak się jeździ? :)
    - jak się zachowuje w zakrętach? ponoć łatwo można wydechem zaczepić?
    - awaryjność?
    - czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy
    z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)
    - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)
    - czy gdzieś w Wawie lub okolicach można go pomacać? Kontaktowalem sie z
    Liberatorem - aktualnie nie ma tego modelu u nich. Jak ktoś ma i
    niedaleko Warszawy i zechciałby mi pokazać maszynę to chętnie podjadę.

    pozdrawiam
    rafal

  • 2. Data: 2009-08-05 07:13:30
    Temat: Re: SPORTER 883 IRON - kilka pytań
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 5 Sie, 00:13, "Rafal T." <r...@v...pl> wrote:

    > - jak się jeździ? :)

    jak kazdym innym motocyklem

    > - jak się zachowuje w zakrętach? ponoć łatwo można wydechem zaczepić?

    j.w.

    > - awaryjność?

    jak w innych motocyklach

    > - czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy
    > z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)

    wlicz Junaka, to powazny i zblizony zaawansowaniem technologicznym
    pojazd

    > - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)

    dobry

    > - czy gdzieś w Wawie lub okolicach można go pomacać? Kontaktowalem sie z
    > Liberatorem - aktualnie nie ma tego modelu u nich. Jak ktoś ma i
    > niedaleko Warszawy i zechciałby mi pokazać maszynę to chętnie podjadę.

    zapytaj w Zielonce

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 3. Data: 2009-08-05 08:01:48
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    scibor1 pisze:

    > zapytaj w Zielonce

    to rzut beretem ode mnie:) Mieszkam w Ząbkach:)

    pozdr
    rt

  • 4. Data: 2009-08-05 08:19:25
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Hi,

    Rafal T. wrote:
    > Urzekł mnie ten model.

    Mnie tez :). Ale ich dostepnosc jest bardzo mizerna. Kupilem zwyklego
    Sportstera i przerobie na Irona ;)

    > - jak się jeździ? :)
    Znakomicie, zwlaszcza jesli porownam do poprzedniej maszyny , dragstara 650

    > - jak się zachowuje w zakrętach? ponoć łatwo można wydechem zaczepić?
    Hm, nie zaczepilem, no ale moze dlatego ze cienias jestem?

    > - awaryjność?

    nowy wiec nie wiem

    > - czy to dobry wybór jeśli to ma być mój pierwszy poważny sprzęt (zabawy
    > z Junakiem i Iżem nie wliczam do tego)
    zalezy co kto lubi. komfort nizszy niz na ds650 ale za to banan wiekszy
    bo to HD ;)

    > - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)
    Hm, ja mam 182/80 i wydaje mi sie ze jest ok, Ty jestes pewnie
    "obszerniejszej" postury i ten moto moze sie wydawac maly przy Tobie.
    Mam na mysli wzgledy wizualne :) a nie ograniczenia sprzetu

    > - czy gdzieś w Wawie lub okolicach można go pomacać? Kontaktowalem sie z
    > Liberatorem - aktualnie nie ma tego modelu u nich. Jak ktoś ma i
    > niedaleko Warszawy i zechciałby mi pokazać maszynę to chętnie podjadę.

    W salonach moze byc ciezko. Ich podaz jest podobno niewielka

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 5. Data: 2009-08-05 08:30:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Rafal T. pisze:

    > - czy to dobry sprzęt dla klocka - 182cm i grubo ponad 100kg:)

    Cienko to widze. Iron to maly motocykl. Przysiadalem sie na BMT i nie
    bylem zadowolony. A jestem tylko niewiele wyzszy (186) i kilkanascie kg
    lzejszy :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-08-05 08:46:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Rafal T. pisze:

    > W związku z tym, że nadal mi się podoba ta maszyna mam kilka pytań do
    > użytkowników:

    Suli, Jimmy, Kuczu (ten ostatni nie używał ale wie i tak wszystko ;) )

    OIDP Jimmy chce sprzedać ? ale on ma zdrowo dłubniętego, m.in. rozwiert
    i przednia zawiecha, za to jak szczela ... :-D

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-08-05 08:50:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Kuczu (ten ostatni nie używał ale wie i tak wszystko ;) )

    Nie posiadal ale uzywal :) Nie trzeba byc posiadaczem zeby czasami moc
    jezdzic.

  • 8. Data: 2009-08-05 09:31:35
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Laphroaig pisze:
    > Mnie tez :). Ale ich dostepnosc jest bardzo mizerna. Kupilem zwyklego
    > Sportstera i przerobie na Irona ;)

    Sprawdzałem na mobile.de - tam kilka salonów ma swoje oferty. Ceny za
    nowego na poziomie 32 tys i ponoć dostępność "od ręki"

    > zalezy co kto lubi. komfort nizszy niz na ds650 ale za to banan wiekszy
    > bo to HD ;)

    No ja lubię taką surowość, prostote (ale nie prostactwo :).

    > Hm, ja mam 182/80 i wydaje mi sie ze jest ok, Ty jestes pewnie
    > "obszerniejszej" postury i ten moto moze sie wydawac maly przy Tobie.
    > Mam na mysli wzgledy wizualne :) a nie ograniczenia sprzetu

    muszę go dosiąść i sprawdzić do lusterka:)

    A już tak serio: jaki kask kupiłeś do niego? :) Oglądalem w necie kasi
    typy 3/4 (open face) i znalazlem kilka fajnych: Davida Speedster i
    Classic Jet i RUBY

    http://www.caberg-helm.com/products.aspx?p=1520
    http://www.davida.co.uk/styles.php?id=5
    http://www.exclusivehelmets.com/pavillon.html

    Zostaje jeszcze H-D standard - ale jakoś mi się nie podoba za bardzo.

    pozdr
    rt

  • 9. Data: 2009-08-05 09:33:13
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Kuczu pisze:

    > Cienko to widze. Iron to maly motocykl. Przysiadalem sie na BMT i nie
    > bylem zadowolony. A jestem tylko niewiele wyzszy (186) i kilkanascie kg
    > lzejszy :)

    to co? zostaje Fat Boy ?:)

    rt

  • 10. Data: 2009-08-05 09:53:18
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Rafal T. wrote:

    > Sprawdzałem na mobile.de - tam kilka salonów ma swoje oferty. Ceny za
    > nowego na poziomie 32 tys i ponoć dostępność "od ręki"

    No tak, mozna z niemcowni sprowadzic

    > No ja lubię taką surowość, prostote (ale nie prostactwo :).
    To tak jak ja

    > muszę go dosiąść i sprawdzić do lusterka:)

    dokladnie :). Ale podobnie jak Kuczu mam watpliwosci czy to moto dla
    Ciebie. Moze Street Bob? tez prosty i surowy :)

    > jaki kask kupiłeś do niego? :)
    Hm, a tos mnie zaskoczyl :o. Zostawilem ten co mialem poprzednio, czyli
    szczekowca. Nie lubie kaskow otwartych. za bardzo wieje a muchy i inne
    robactwo to nie to co lubie na deser :).
    No i az tak mi nie zalezy na zachowaniu stylistyki. Sama radosc z jazdy
    mi styknie :)

    Jak juz zanabedzies to sie pochwal.

    --
    pozdr