  • 1. Data: 2009-02-19 13:54:49
    Temat: SPDIF.
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Witajcie.

    Podlaczylem dekoder Polsatu Samsung HD do wejscia SPDIF Soundblastera i mam
    taki efekt, ze na wszystkich kanalach oprocz HD mam dzwiek w komputerze,
    natomiast na kanalach HD dzwiek mam jedynie w TV. TV podlaczony jest po
    HDMI.
    Czy to tak juz ma byc, czy ja robie cos zle?

    Pzodrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-19 15:20:32
    Temat: Re: SPDIF.
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > HDMI.
    > Czy to tak juz ma byc, czy ja robie cos zle?

    poszukaj w menu coś na temat dolby, wygląda tak jakby na kanałach
    z dźwiękiem dolby nie dawało na zewn. lub komputer nie ma uruchomionego
    dekodera. Nie pamiętam jak wygląda menu w tym dekoderze, poza tym,
    jak komuś podłączam dźwięk to do amplitunera lub kina i zawsze było ok.

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-19 19:11:31
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 16:20:32 +0100, pawell32 napisał(a):

> [...]
    > dekodera. Nie pamiętam jak wygląda menu w tym dekoderze, poza tym,
    > jak komuś podłączam dźwięk to do amplitunera lub kina i zawsze było ok.

    W menu dekodera mam dolby, ale czy wl. czy wyl., to nie ma roznicy.
    A czy SPDIF ma jakies standardy inny dla stereo i inny dla 5.1 itd?
    Mam Audigy 2 ZS z zewnetrznym panelem. Z kompa nie mam problemow z 5.1...