eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[SPAM, długie] DL650, DR350, Agility 125 sprzedam[SPAM, długie] DL650, DR350, Agility 125 sprzedam
  • Data: 2009-05-11 17:04:14
    Temat: [SPAM, długie] DL650, DR350, Agility 125 sprzedam
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bardzo przepraszam za spam: w tym miesiącu już nie będę.

    Ponieważ zamierzam odnowić/zmienić park maszynowy, to moje stare
    przyjaciółki muszą znaleźć nowych właścicieli. Zanim zamieszczę
    ogłoszenia na allegro, chciałbym je zaproponować grupowiczom.
    Powiedzmy, że zawdzięczam czytaniu pl.rec.motocykle wiele, w tym może
    - kto wie - brak uszkodzeń powłoki cielesnej związanych z
    motocyklizmem.

    Zdjęcia wszystkich są tu:

    http://picasaweb.google.pl/pawel.dondzillo/Motocykle
    NaSprzedaz

    a opis poniżej:

    DL650 - rocznik 2004, pierwsza rejestracja marzec 2005. Jestem
    pierwszym właścicielm. Suzi kupiona w PolandPosition, tamże
    serwisowana na gwarancji, potem u Michała Demczuka. Przebieg ponad 38
    tys., z tego 70% na dojazdach do pracy (27km, to się i robi przebieg).
    Całe życie garażowana w ogrzewanym garażu. Wypadków (szlifów itp) nie
    było. 3 razy upuściłem ją na stojąco. Po trzecim razie już musiałem
    wymienić kierunkowskaz a Michał odginał gmol. Usterek/wad - jak dotąd
    żadnych. Serwis widywała wyłącznie w sprawie przeglądów
    eksploatacyjnych co 6 tys. km. Wszystko wpisane w książkę obsługi.
    Wyposażenie:
    - łopaty Suzuki
    - centralka MoTech
    - gmole FiveStars
    - 45l centralny kufer Givi monokey z dodatkowym stopem
    - wysoka szyba Givi,
    - alarm z odcięciem zapłonu (założony w PolandPosition - nigdy nie
    robił problemów).
    Opony Pirelli Scorpion Sync - kończą się już. Jeszcze te 4 tys. do
    następnego przeglądu przejeżdżą spoko, ale potem bym je już wymieniał.
    Napęd nakręcił już 12 tys., ale trzyma się dobrze a poprzedni
    wymieniałem przy 24 tys., więc ten też jeszcze pojeździ.

    Cena wywoławcza: 18.000 zł. Wystawiam fakturę VAT.

    Kymco Agility 125 - rocznik 2007, do czerwca jeszcze na gwarancji.
    Przebieg trochę ponad 3 tys. km. Kupiony za pośrednictwem Michała i
    serwisowany u niego. Lądował ponoć pod poprzednią właścicielką, ale z
    tego został tylko drobny ślad na plastiku przy kierownicy. Jeździłem
    nim przez zimę, ale myty był co kilka dni. Rura i śruby wydechu
    złapały trochę korozji, podwozie, silnik i okolice - czyste. Skuterek
    dopiero co przeszedł przegląd, następny znowu za 2-3 tys.
    Wyposażenie:
    - szyba półwysoka Puig
    - 30l kufer Givi monolock
    - dodaję zimowe opony Schwalbe Iceman (najechane 1500km) (z otworami
    pod wkręcane kolce :)

    Cena wywoławcza: 5.000 zł. Wystawiam fakturę VAT

    DR350S - 1991 r. przerobiony kiedyś na coś a'la "N". Rozrusznik nożny
    wyłącznie. Jak pisał Michał - motocykl ma historię plrecową. Ostatni
    plrec używał jej jako sprzętu do tarzania się w błocie, więc była
    trochę zaniedbana. Trochę ucywilizowałem. Suzi jest teraz
    zarejestrowana, ma ważny przegląd i ubezpieczenie, działające światła,
    kierunkowskazy, klakson, przełączniki i lusterka. Z tym, że instalacja
    elektryczna jest lekka, bo bez akumulatora (robiona niedawno w
    Cyclo). Założony jest bardziej żwawy gaźnik z wersji "N" Mikuni TM33
    (ten z płaską przepustnicą). Silnik i sprzęgło wg Michała są OK.
    Działają bardzo dobrze, a jak jest w środku to nie wiem, bo nie
    rozbierałem. Nie ma podnóżków pasażera, nie ma zegarów. Mam do niej
    licznik rowerowy Sigmy, ale jeszcze nie założyłem. Amortyzator z tyłu
    jest od "N" - pracuje, ale nie działa regulacja kompresji i odbicia.
    Mam kupiony drugi, sprawny amortyzator od "N", który też oddaję.
    Niedawno wymieniałem kopniak, bo już była wyrobiona dźwignia i całą
    pokrywę silnika od strony sprzęgła, bo była pęknięta przy kopce i
    klejona. Nowiutki jest też filtr powietrza. Gaźnik był niedawno
    czyszczony i regulowany przez Michała. Ma nowe, oryginalne dysze i
    iglice. W kołach brakuje po dwie szprychy. Obręcze są proste, tarcze
    też. Klocki z przodu i z tyłu nowiutkie - założone parę tygodni temu.
    Obręcze proste, stoi na kostkowych Metzelerach w bardzo dobrym stanie.
    Kupującemu dokładam:
    - nowe zębatki - zdawczą i odbiorczą (łańcucha nie mam)
    - lekką lampę i owiewkę (pęknięta - do podklejenia) z wersji "N"
    - zapasowy przewód od świecy
    - jako się rzekło - tylny amor od "N"
    - ramę tylnego fartucha pod rejestrację i ten fartuch (nie wiem po co
    to kupiłem :)
    - kompletny, nowiutki mechanizm kopajki
    - oryginalny membranowy gaźnik Mikuni BST
    - i jakieś jeszcze zapasowe duperele

    Cena wywoławcza: 4.800 zł. Faktury VAT nie wystawiam :)

    Kontakt ze mną na pawel.dondzillo[na serwerze]gmail[korpka]com

    Gdyby ktoś słyszał o młodej (2003 w górę) i dobrze utrzymanej TT600
    lub DR650 - polecam się.

    --
    Nikanor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: