eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSN91 wymiana oprogramowaniaSN91 wymiana oprogramowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: SN91 wymiana oprogramowania
    Date: Sat, 24 Jan 2009 16:32:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <glfckv$82$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ejq173.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1232811487 258 83.21.158.173 (24 Jan 2009 15:38:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jan 2009 15:38:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226474
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziś zauważyłem, że na mojej centrali (RISLU Kołczewo -> RSM Międzyzdroje ->
    HOST Świnouście) 5ESS zostało zmienione oprogramowanie.
    Widoczne zmiany są dwie:
    - CLIP w DTMF dla numerów bez identyfikacji wysyła dziesięć zer a nie jak
    wcześniej - dużo większą ilość (nie pamiętam ile ale cały wyświetlacz)
    - dla większości sytuacji zostały zmienione komunikaty słowne.
    Stare komunikaty zostały tylko dla sterowania usługą budzenia i odrzucania
    połączeń przekierowanych.
    Nowe komunikaty dotyczą pozostałych usług i sytuacji (np NMTN).
    Nowe komunikaty są pozbawione trójtonowgo sygnału i są bardziej czytelne i
    lepiej oddają stan faktyczny.
    Są wypowiadane przez inną Janinę ale brzmią jak głos żywej osoby (nie brzmią
    jak syntetyczne).
    Innych zmian nie stwierdziłem.
    Od pewnego czasu usługa *37 nie wygląda na implementowaną (ale od jakiegoś
    czasu juz tak było).
    Kiedyś był tam komunikat, ze "usługa nie może być zrealizowana".
    Kod jest przypisany do usługi wykoannia połączenia po zwolnieniu się
    zajętego numeru wywoływanego.
    Nigdy nie udało mi się (nawet nieoficjalnie) tego uruchomić.
    Z kolei są trzy kody dajace ciszę po nich.
    Jest to *36 i *39.
    Wybranie po nich * lub # daje zajętość (inne nieużywane kody dają zajętość
    już po wybraniu drugiej cyfry kodu).
    Jest jeszcze coś pod kodem *58 gdzie po *58# jest "usługa nie jest dostępna
    dla tego numeru".
    Ale te trzy kody zawsze "coś miały" i przed zmianą oprogramowania.
    Na plus nalezy zaliczyć że wszelkie ustawienia indywidualne zostały
    zachowane przy zmianie oprogramowania (zawsze mogli coś spieprzyć - w Polsce
    nalezy się pochwała ze jest tak jak być powinno).
    Może to jest związane z przygotowywanymi zmianami numeracji zgodnie z PNK.
    BTW: Nowelizacja PNK ciągle jest projektem.
    A obowiązujący PNK zakłada że już 15 lutego ma być uruchomiona numeracja
    19xxx równolegle do AUS 4D.
    Numer 987 dale NMTN a pod 9287 zgłasza się "pogotowie techniczne" (ma to być
    niby "centrum zarządzania kryzysowego wojewody".....w takich USA jest JEDEN
    numer alarmowy a tam służby ratunkowe działają na pewno lepiej).
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: