  • 1. Data: 2009-12-19 09:52:41
    Temat: SMS: darmowe odbieranie i generowanie kodow
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy znacie może następujące rozwiązanie:
    Klient wysyła SMS na numer, pod którym odbiera go serwis www,
    identyfikuje numer z bazy i odsyła SMS o z góry określonej treści?

    UWAGA: chodzi mi o to by SMS nie kosztował ani mnie ani Klienta więcej
    niż przeciętnie kosztuje SMS w sieciach aktualnie. Czyli rozwiązania, że
    Klient płaci np. 1 zł za sms mnie nie interesują.

    Dzięki z góry za podpowiedzi.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-12-19 10:13:03
    Temat: Re: SMS: darmowe odbieranie i generowanie kodow
    Od: Piotr Keplicz <k...@b...com>

    Grzegorz Brycki:
    > Czy znacie może następujące rozwiązanie:
    > Klient wysyła SMS na numer, pod którym odbiera go serwis www,
    > identyfikuje numer z bazy i odsyła SMS o z góry określonej treści?

    Telefon podpięty do serwera + prosty skrypt.

    .pk.

  • 3. Data: 2009-12-19 12:41:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Keplicz napisał(a):

    [...]

    > Telefon podpięty do serwera + prosty skrypt.

    Plus pewne i stabilne lacze, podtrzymanie zasilania etc - zmierzam
    do tego, ze przy malej ilosci sms utrzymanie takiej infrastruktury
    i tak bedzie kosztowac wiecej niz 1 zl za kazde zdarzenie czyli
    sms ;)

    j.

  • 4. Data: 2009-12-19 14:12:17
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.lang.php Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:

> [...]

    > przeciętnie kosztuje SMS w sieciach aktualnie. Czyli rozwiązania, że Klient
    > płaci np. 1 zł za sms mnie nie interesują.

    Wszystko zależy od tego ile tych SMSów będzie wysyłanych. Jeżeli mówimy o
    ilościach idących w dziesiątki tys miesięcznie to najlepiej wykupić usługę u
    brokera. Koszt wysłania takiego SMS to ok. 10 gr. za odbieranie oczywiście
    płacisz tylko stałą opłatę abonamentową. Jeżeli w grę wchodzą jakieś
    konwersacje np. odbierasz, wysyłasz, obierasz, wysyłasz (np. gra SMSowa) to
    warto wykupić pakiety po kilka.

    Jeżeli to niewielkie ilości to po prostu modem z kartą SIM i planem dogodnym do
    wysyłania SMS, kilka skryptów i jedziesz.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2009-12-19 14:12:54
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.lang.php Piotr Keplicz <k...@b...com> wrote:

    > Telefon podpięty do serwera + prosty skrypt.

    A jak to serwer wirtualny u dostawcy?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 6. Data: 2009-12-19 16:00:46
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 19 Gru, 15:12, Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
    > Jeżeli to niewielkie ilości to po prostu modem z kartą SIM i planem dogodnym do
    > wysyłania SMS, kilka skryptów i jedziesz.

    Autor pyta sie wlasnie o te kilka skryptow

  • 7. Data: 2009-12-19 17:13:04
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    W dniu 2009-12-19 11:13, Piotr Keplicz pisze:
    > Grzegorz Brycki:
    >
    > Telefon podpięty do serwera + prosty skrypt.
    ta, a świstak zawija je w te sreberka.

    w większości wypadków nie wykonalne! Zdawałeś
    sobie z tego sprawę jak odpowiadałeś?

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl

  • 8. Data: 2009-12-19 17:13:48
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** In pl.comp.lang.php pakalk <p...@g...com> wrote:

    > Autor pyta sie wlasnie o te kilka skryptow

    http://www.google.pl/search?hl=en&q=sending%20sms%20
    php

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 9. Data: 2009-12-19 17:52:04
    Od: Krzysztof Warunek <k...@t...pl>

    W dniu 2009-12-19 18:13, Konrad Kosmowski pisze:

    > http://www.google.pl/search?hl=en&q=sending%20sms%20
    php
    tak czytam odpowiedź i się zastanawiam w jaki sposób, jak obsłużysz
    modem przez PHP, w wynikach nie znalazłem...

    no i gdzie ci ludzie sobie mają podłączyć ten modem?

    --
    Krzysztof Warunek

    http://tocheckserver.pl

  • 10. Data: 2009-12-19 18:55:47
    Od: ScriptKid <n...@s...pl>

    W dniu 2009-12-19 18:52, Krzysztof Warunek pisze:

    php
    > tak czytam odpowiedź i się zastanawiam w jaki sposób, jak obsłużysz
    > modem przez PHP, w wynikach nie znalazłem...
    >
    > no i gdzie ci ludzie sobie mają podłączyć ten modem?

    Jak to gdzie? Do portu 80, chyba, ze chcesz przez HTTPS, to wtedy do 443
    oczywiście. Jak rozkręcisz obudowę, to pomiędzy loginem a domyślną
    bramą, poniżej fajerfoksa masz te porty i tam wtykaj. Ale można zrobić
    tak, jak ja zrobiłem, zobacz: jak przyłożysz myszkę do ekranu w tym miejscu:

    \ /
    \ /
    / \
    / \

    To Ci się wygeneruje kod do zdrapki na doładowanie za 50 PLN działający
    na wszystkie sieci. Tylko uważaj, nie za często i bo jak Ci myszkę
    namierzą, to ją wyłączą zdalnie i będziesz musiał nową kupić...

    P.S. Ale żartowałeś, prawda...?

    --
    ScriptKid